تماس با ما

وکیل راهنمای ملکی

وکیل راهنمای ملکی

وکیل راهنمای ملکی کیست

وکیل راهنمای ملکی می تواند بهترین راهکارهای حقوقی را برای حل مشکلات و دعاوی در حوزه املاک و اراضی ارائه نماید. همانطور که می دانید در حال حاضر خرید و فروش املاک و زمین بیش از پیش انجام می شود. به همین علت دعاوی ملکی بسیاری ممکن است به وجود بیاید. ماهیت دعاوی ملکی به طور کلی به این صورت است که برای حل و فصل    آن ها شما باید از قوانین حقوقی بسیاری آگاه باشید که این امر طبیعتا برای افراد معمولی ممکن نمی باشد و در چنین شرایطی لزوم استفاده از تجربیات و وتوانمندی های یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص یا وکیل راهنمای ملکی به شدت احساس می شود.

در بسیاری از موارد افراد به علت اینکه حاضر به پرداخت حق الوکاله وکیل راهنمای ملکی نیستند خود به تنهایی قدم در راه حل و فصل مشکلات پرونده خود می کنند. اما به علت آنکه از تجربیات لازم برخوردار نیستند و قوانین را نمی دانند طبیعتا در این راه شکست می خورند. زمان انرژی و هزینه های بسیاری را از دست می دهند. مشاوره در زمان وقوع دعاوی ملکی امری بسیار ضروری و واجب است. مشاوره با وکیل ملکی می ‌تواند در این زمینه هم خسارات ناشی از تاخیر را کاهش دهد. پرونده با استفاده از تجارب و تخصص او به سمت پیروزی می رود.

وکیل راهنمای ملکی تلفنی و آنلاین

با وجود سرعت انتقال داده در زمان حاضر، کمک گرفتن از روش های الکترونیک و آنلاین و حتی تلفنی بهترین نتیجه را در پی دارد. مشاوره به شکل آنلاین و تلفنی به شما کمک خواهد نمود تا در زمینه مد نظر خود فورا مشاوره دریافت کنید. طی این مشاوره بهترین راهکار های حقوقی را دریافت کنید. علاوه بر آن هزینه ی مشاوره به اشکال آنلاین و تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری کم هزینه تر است. نکته ی قابل توجه آنکه: این سبک مشاوره به طور معمول برای پرونده های نه چندان پیچیده مناسب می باشد. در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری باید از نزدیک پرونده و مستندات را مشاهده نماید این مدل مشاوره راهکار خوبی نیست.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری اعم از ملکی - تجاری 
ورشکستگی - انحصار وراثت - خانواده و غیره می باشد.
تماس بگیرید:09121275588 و 28425688-021

 

وکیل راهنمای ملکی وکیل پایه یک دادگستری
وکیل راهنمای ملکی وکیل پایه یک دادگستری

چرا باید با وکیل ملک مشورت کرد

  1. حل و فصل دعاوی و مشکلات به وجود آمده در حوزه ی املاک و زمین و مستغلات جزو مواردی است که نیاز به موشکافی و بررسی دقیق و کارشناسانه دارد. که این امر فقط از عهده ی یک وکیل حقوقی ملک خبره و کاردان برمی آید.
  2. وکیل تخصصی املاک بر کلیه قوانین ثبتی، آرای وحدت رویه، آرا مشورتی، آرا اصراری به خوبی اشراف دارد و می تواند شما را راهنمایی کند.
  3. وکیل املاک با در نظر گرفتن جنبه های مختلف پرونده ملکی تصمیمات محکم و هوشمندانه ای را اتخاذ می نماید.
  4. در دعاوی ملکی، زمان نقش تعیین کننده ای دارد. افراد باید با سرعت عمل مناسب به این دعاوی ورود پیدا کرده، و به درستی احقاق حق نمایند. مشاوره حقوقی در این باره باعث می شود تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه به وکیل تخصصی ملکی و دریافت مشاوره، سرعت بخشیدن به روند دادرسی است. 
  5. انتخاب مسیرهای نادرست دادرسی باعث می شود که: دعوارد شود. هزینه هدر رود.مشاوره ملکی از این منایج جلوگیری می کند
  6. دریافت مشاوره به صورت های آنلاین و تلفنی هزینه های مشاوره حضوری را ندارد و برای آن دسته از افرادی که بودجه ی کافی برای حق الوکاله ی وکیل را ندارند بسیار مناسب است. گاهی با یک مشاوره حقوقی چند دقیقه ای با وکیل املاک گره از کار پرونده باز می شود.
HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما