وکیل ملکی متخصص ( بهترین وکیل ملکی )

وظایف وکیل ملکی متخصص

در این سایت، طی نقاله های بی شماری که در بر دارنده انواع پرونده های حقوقی و کیفری می باشد، ضمن بررسی موضوع، به بررسی اهمیت مشاوره با بهترین وکیل در تهران و شهرستانها اشاره کرده ایم. حال با توجه به اهمیت موضوعات ملکی، در متن پیش رو، بر آنیم تا اهمیت وکیل ملکی متخصص و عملکرد وی را بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

وکیل ملکی متخصص

وکیل ملکی متخصص وکیل پایه یک دادگستری است. وی متخصص در امور املاک می باشد. امروزه در دعاوی ملکی که به عنوان یکی از رایج ترین دعاوی می توان به اموال غیر منقول اشاره کرد. زیرا امروزه یکی از روش های سرمایه گذاری خرید و فروش ملک است. در نتیجه این حوزه نقش مهمی را در زندگی مردم ایفا می کند. بدیهی است تبادل مالی بسیاری در این معاملات صورت می گیرد.

ویژگی وکیل ملکی متخصص

در بحث حقوقی دعاوی مربوط به زمین و ساختمان و املاک را دعاوی ملکی می نامیم. علت بسیاری از این دعاوی عدم کمک گرفتن از وکیل ملکی متخصص می باشد.

در رابطه با موضوعات مختلف ملکی، همچنین پرونده های مربوط با این موضوعات، که امروزه بسیار گسترده هستند، بهترین وکیل ملکی در تهران با استفاده از علم و تجربه ی کافی اقدام به ارائه خدمات حقوقی و کیفری برای موکلین خود میکند. باید در نظر داشت که کمک گرفتن از یک وکیل، اشتباهات رایج در دعاوی ملکی را به صفر می رساند.

وظایف وکیل ملکی متخصص

وکیل ملکی متخصص وظیفه دارد تا علاوه بر تلاش برای حصول نتیجه، تمامی مراحل را پیش ببرد و با انتخاب بهترین راه، روند حصول نتیجه را کاهش دهد. موکلین معمولا در خلال پرونده های ملکی مشکلاتی دارند که حضور وکیل و انجام وظایف وی، می تواند این مشکلات را تسهیل کند. این مشکلات عبارت اند از:

  • صرف زمان زیاد برای نتیجه گیری به دلیل زمانبر بودن بررسی در دادگاه ها.
  • صرف هزینه مالی زیاد برای طرفین.
  • قوانین معاملات املاک پیچیدگی دارد.
  • عدم آگاهی از قوانین منجر به خسارت می شود.

مشاوره با وکیل ملکی متخصص

محمد حاجیلو وکیل ملکی متخصص با همکاری مجموعه ای از همکاران زبده، آماده ارائه خدمات تخصصی حقوقی و کیفری در زمینه های متفاوت اعم از : ملکی ، خانواده ، تجاری ، ورشکستگی ، تنظیم قرارداد های تجاری و غیره می باشد.

با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28415688-021

معرفی وکیل ملکی متخصص
مشاوره با وکیل ملکی

به منظور مشاوره با محمد حاجیلو، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 09121275588 و 02128425688

وکیل ملکی در دعاوی ملکی

وکیل ملکی متخصص با توجه به گذراندن واحد های تخصصی در رشته حقوق، می تواند اطلاعاتی کافی را در ارتباط با انواع دعاوی در اختیار موکلین قرار دهد. اما برخی از وکلا، با تمرکز بر موضوعاتی مانند کلکی، انجصار وراثت یا کلاهبرداری، در آن حوزه خبره می گردند. اصطلاحا می گوییم که وی، متخصص آن حوزه است.

باید بدانید که وکیل ملکی در باب دعاوی ملکی، موضوع مال و انواع آن را از مهم ترین موضوعات می پندارد. در نتیجه به اختصار به بررسی مال در امور دعاوی ملکی میپردازیم.

مال در حقوق به چه معناست؟

وکیل ملکی متخصص اذعان می دارد که، مال در عالم حقوق دارای ویژگی های زیر است:

  • چیزی که ارزش اقتصادی دارد. اصطلاحا در قبال آن پولی پرداخت شود.
  • قابلیت این را دارد که توسط شخص یا گروهی به تملک در بیاید.
مال غیر منقول

در قسمت قبل با توضیحات وکیل ملکی متخصص به بررسی و تعریف کلی مال پرداختیم. حال در این قسمت بر آنیم تا یکی از مهم ترین دسته بندی های مال را نیز بررسی کنیم.

مال را در حالت کلی به دو دسته منقول و غیر منقول تقسیم می کنیم. این تقسیم بندی از رایج ترین تقسیم بندی ها به شمار می آید. مال غیر منقول هدف ما برای تعریف دعاوی ملکی است. طبق ماده 12 قانون مدنی به مالی گفته می شود که قابل انتقال از محلی به محل دیگر نباشد. مال غیر منقول به عبارت ساده تر مال غیر قابل انتقال از لحاظ محیطی می باشد.

مزایا وکیل ملکی متخصص

با توجه به بالا رفتن ارزش معاملات املاک در نتیجه دعاوی املاک از دعاوی پر هزینه  و وارزشمند به حساب می آیند.همچنین تاثیر به سزایی در زندگی افراد و اقتصاد دارد. در نتیجه وکیل متخصص ملکی باید تجربه و سابقه کافی و لازم را در زمینه دعاوی املااک داشته باشد. در این صورت می تواند در این دعاوی دفاعی کامل کند. مباحث در خصوص دعاوی املاک بسیار گسترده است. برای مطالعه بیشتر به متن زیر در ارتباط با نکات و مسائل مهم در دعاوی ملکی و وکیل مربوطه، مرا جعه کنید.

نکات حقوقی ملکی

اشراف وکیل ملکی بر قوانین ملکی باعث می شود از بروز مشکلاتی که در پیشتر به آن اشاره شد، جلوگیری شود. به همین دلیل موارد زیر از مزایا کمک و مشاوره بهترین وکیل ملکی در تهران است.

  • 1)پرونده مربوط به دعاوی  ملکی در سریعترین زمان ممکن به نتیجه خواهد رسید.
  • 2)هزینه در رسیدگی به پرونده به حداقل میزان ممکن می رسد.
  • 3)وقت و انرژی طرفین دعاوی ملکی هدر نخواهد رفت.
  • 4)ریسک شکست در پرونده ملکی مربوطه بسیار پایین می آید.
admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما