تماس با ما

وکیل ملکی خوب تهران

وکیل ملکی خوب تهران

وکیل ملکی خوب تهران قادر است با تکیه بر تخصص و دانش خود مشکلات حقوقی شما در زمینه ملک و زمین را برطرف نماید. همانطور که می دانید این روزها افراد درگیر مسائل و مشکلات حقوقی بسیاری به خصوص در زمینه ی املاک هستند چرا که در حال حاضر خرید و فروش ملک و زمین بیشتر از قبل صورت می گیرد. برای حل مشکلات و دعاوی حقوقی به حضور یک وکیل املاک با تجربه نیاز می باشد. یک وکیل ملکی خوب دارای تخصص لازم می باشد  و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد  و می تواند با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی نماید. دعاوی ملکی انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود:

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی دارای اشکال مختلفی هستند. دعاوی ثبتی ملکی ملکی کیفری و ملکی حقوقی جزو انواع اشکال دعاوی ملکی می باشند.  در ادامه به تعدادی از دعاوی ملکی اشاره می‌کنیم:

  1. باطل شدن سند رسمی ‌به علت دلایل مختلف
  2. دعوی ثبت به دلیل باطل شدن شدن اجرائیه‌‌ ی ثبتی برای املاک مربوطه
  3. دعاوی ثبتی ملکی در خصوص ابطال شدن وکیل املاک سند مالکیت معارض
  4. دعاوی ثبتی ملکی به دلیل ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمسیون‌ های گوناگون ثبتی
  5. افراز ملک
  6. اجرای ثبت
  7. توقیف عملیات اجرایی در مراحل مختلف کار

دعاوی کیفری ملک

  1. دعاوی به وجود آمده به دلیل جعل کردن سند، وکیل ملکی خوب تهران
  2. استفاده  نمودن از سند مجعول
  3. ارتکاب به جرم کلاه برداری در معاملات خرید و فروش مسکن و زمین
  4. فروش مال غیر
  5. خیانت در امانت در خصوص املاک
  6. فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چندین فرد دیگر

دعاوی ملکی حقوقی

  1. دعاوی مربوط به درخواست سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه
  2. الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی
  3. تعدیل اجاره ‌بها
  4. الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک مربوطه
  5. مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت
  6. دعاوی مربوط به تجویز انتقال منافع از شخصی به شخص دیگر

رازدار و امنت دار بودن

درست همانگونه که پزشک محرم راز اسرار بیمار خویش است، وکیل نیز موظف است محرم راز موکل خود باشد و تحت هیچ شرایطی و در هیچ کجا در عموم به عصه ظهور نگذارد. دعاوی ملکی علاوه بر این باید امانت دار خوبی هم باشد و از تمامی مستندات و پرونده و تمامی موارد مربوط به پرونده مراقبت نماید.

راهنمایی موکل در امورات پرونده

وکیل موظف است تمامی موارد لازم را با بیانی شیوا و رسا و در ساده ترین و قابل فهم ترین شکل ممکن به موکل خود منتقل نماید. وکیل ملک باید با مشاوره های خود موکل را از رفتن به بیراهه باز دارد.

 

متعهد بودن به کار و داشتن وجدان کاری

یک وکیل خوب به کار خود متعهد است و قبل از قبول پرونده در ابتدا حجم کاری خویش را بررسی   می کند وکیل ملکی خوب تهران و در صورت مهیا بودن شرایطی قبول پرونده می کند زیرا به خوبی می داند که باید برای به موفقیت رساندن پرونده و حل مسائل و مشکلات موکل زمانو فرصت کافی برای رسیدگی و مشاوره داشته باشد.

داشتن تجربه شرط لازم برای موفقیت پرونده های پیچیده و سنگین است. وکیل کاردان این تجربه را از راه دانش اندوزی و کار کردن های بسیار آموخته است. طبیعتا یک وکیل بی تجربه نمی تواند یک پرونده پیچیده و سنگین را به سرانجام خوبی برساند. برای مطلع شدن از میزان تجربه ی وکیل می توانید با مراجعه به وب سایت شخصی وکیل ملک و یا موسسه حقوقی رزومه ی وی را با دقت بررسی کنید.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما