تماس با ما

مشاوره با بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران

وکیل کیفری

وکیل تجاوز جنسی در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری متخصص در دعوای تجاوز به بررسی موضوعاتی از قرار زیر می پردازد:

  • تهدید به رابطه نامشروع
  • دعوت و فریب در رابطه نامشروع
  • اکراه و اجبار در زنا یا تجاوز
  • تجاوز در حالت مستی یا بیهوشی

در این مقاله به بررسی موضوع تجاوز جنسی و نقش بهترین وکیل در تهران که در پرونده های مرتبط تخصص دارد، می پردازیم. با ما همراه باشید.

وکیل تجاوز جنسی در تهران

به گقته بهترین وکیل کیفری در تهران قدم اول در مواجهه با موضوعات کیفری چون تجاوز جنسی، مشاوره تخصصی با وکیل می باشد. به عبارتی بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران با تسلط بر مواد قانونی، تجربه کافی و آگاهی از روند قضایی پرونده های این چنینی، با ارائه بهترین دادخواست، می تواند بهترین نتیجه را در راستای احقاق حقوق موکلین بگیرد.

جهت مشاوره با وکیل متخصص در امور مرتبط کلیک کنید: بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

تجاوز جنسی

 درخصوص زنای به عنف یا همان تجاوز جنسی تعاریف متعددی ارائه می شود. در این مجموعه به یکی از تعاریف مرسوم اشاره می کنیم:

عنف در لغت به معنی خشونت و زور است. منظور از اصطلاح «زنای به عنف» انجام نزدیکی جنسی بدون رضایت زن و با استفاده از قهر و غلبه است. البته بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران اذعان می دارد که باید توجه داشت که اثبات عدم رضایت و خواست قربانی در نزدیکی جنسی، برعهده‌ی قربانی است. که این موضوع مشکلاتی را در روند رسیدگی به این پرونده‌ها به وجود می آورد. اما وکیل متخصص می تواند با استفاده از تجربه خود تاثیر به سزایی در روند این قبیل پرونده ها بگذارد و به احقاق حقوق موکلش کمک نماید.

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران
وکیل کیفری وکیل پایه یک دادگستری تجاوز جنسی

برای استفاده از مشاوره تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری با محمد حاجیلو، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید:09121275588 و 28425688-021


طرح شکایت تجاوز جنسی

برای بررسی روند شکایت تجاوز به عنف در ابتدا به قانون رجوع می کنیم:

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران اذعان می دارد: بر اساس ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری، انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت ممنوع می باشد. در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شود و یا دارای شاکی باشد، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع مشهود توسط مقام قضایی انجام می‌ شود.

بر اساس این ماده ، پیگیری جرایم منافی عفت نیاز به شکایت شاکی خصوصی دارد. تا زمانی که شاکی طرح شکایت خود را  نکند، این جرایم قابل پیگیری نمی باشند. در نظر داشته باشید که وکیل کیفری متخصص با توجه به تسلط بر مواد قانونی بهترین راه را برای طرح شکوائیه و پیشبرد پرونده انتخاب می کند.

نکات حقوق دعوا تجاوز جنسی

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران تبصره‌ های ماده 102 آیین دادرسی کیفری را که در بخش قبل عنوان کردیم، اینگونه بیان می دارد.

  • در جرایم زنا و لواط و سایر جرایم منافی عفت اگر شاکی ای وجود نداشته باشد و متهم یا مجرم قصد اقرار داشته باشد ، قاضی او را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌ کند.
  • در این جرایم اگر بزه دیده محجور (صغیر یا مجنون) باشد. ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت را دارد.

جرایم جنسی به عنف و اکراه، هم دارای جنبه عمومی می باشد و هم چون بر روی شخصِ قربانی واقع می شود، در دسته جرایم علیه اخلاق قرار می گیرد. وکیل کیفری متخصص می تواند در این خصوص به افراد کمک به سزایی بکند.

اثبات تجاوز جنسی

بنا به صحبت های بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران ، قانون مجازات اسلامی، روش هایی برای اثبات جرم تجاوز به عنف، پیش بینی می کند. مطابق با قانون برای اثبات زنا سه عنصر اقرار ، شهادت و علم قاضی بیان شده است. در بحث تجاوز به عنف نیز این عناصر برای اثبات آن مطرح است.

  • مرحله ی نخست این است که اثبات کنیم تجاوز جنسی بدون رضایت بوده است. این موضوع بر عهده ی شخص قربانی است. زیرا معمولا زنای به عنف مورد انکار شخص بزهکار قرار می گیرد. همچنین پزشکی قانونی و نامه ای که از جانب این نهاد به دادگاه ارائه می شود نیز می تواند در اثبات جرم تجاوز به عنف موثر واقع شود.
  • مطابق با قانون با چهار بار اقرار فرد مرتکب یا شهادت چهار مرد عادل جرم تجاوز جنسی اثبات می شود.
  • مستندات و آزمایش های دقیق و گواهی های صادره از پزشکی قانونی
  • البته علم قاضی نیز به عنوان یک عنصر کلیدی و مهم در پرونده های تجاوز جنسی محسوب می گردد.

اقدامات بعد از تجاوز جنسی

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران اقدامات زیر را بعد از وقوع جرم الزامی می داند.

  • پیدا کردن محلی امن  [ هر جایی دور از متجاوز ] .
  • از شخص مورد اعتماد برای آرامش روحی کمک بخواهید.
  • برای اثبات جرم  بدون معطلی با مراکز حمایت و پلیس تماس بگیرید .
  • مدارک و شواهد تجاوز را از بین نبرید.
  • حمام نروید.
  • دندان های خود را مسواک نزنید.
  • لباس های خود را نشویید.
  • اگر امکان دارد تا زمان حضور درپزشک قانونی به دسشویی نروید.
  • اگر به شما مواد مخدر و یا نوشیدنی داده شد آزمایش ادرار بدهید. این مدرک به شما کمک زیادی خواهد کرد .
  • سعی کنید جزییات این اتفاق را یادداشت کنید تا زمان گزارش به پلیس بتوانید حادثه را کامل توضیح دهید.
  • به بیمارستان بروید. آزمایش های مربوط به تجاوز را درخواست نمایید .  

همیشه به یاد داشته باشید که شما مقصر نبوده اید. در نتیجه برای کمک به خود نیاز به زمان دارید ، پس به خود فرصت دهید. مشاوره با وکیل کیفری متخصص بعد از وقوع تجاوز کمک می کند تا نشانه های اثبات تجاوز جنسی از بین نرود.

مشاوره با وکیل تجاوز جنسی در تهران

شما برای مشاوره در مورد تجاوز و و وکیل تجاوز برای آن می توانید با وکلای دفتر حقوقی محمد حاجیلو وهمکاران در ارتباط باشید. بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران می تواند شما را در پیشبرد پرونده یاری رساند.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات در زمینه های کیفری و حقوقی اعم از ملکی – تجاری – ورشکستگی – خانواده – انحصار وراثت و … می باشد. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما