بهترین وکیل تهران چه کسی است؟ (آدرس + شماره تلفن)

بهترین وکیل در تهران ، نقش وی در پرونده های حقوقی و کیفری، راه های ارتباطی، شماره تلفن ها و مشاوره تخصصی با وی، هدفی است که در این مقاله دنبال می کنیم. اگر با پرونده حقوقی و کیفری سر و کار دارید و به دنبال بهترین وکیل در تهران برای حل مشکل هستید، پیشنهاد ما به شما این است که در این مقاله با ما همراه باشید و با استفاده از راه های ارتباطی و شماره تلفن هایی که ارائه می دهیم، برای رزرو وقت مشاوره خود هرچه سریعتر اقدام نمایید.

بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران برای امور حقوقی یا کیفری کیست؟ هر فردی که با موضوع حقوقی یا کیفری سر و کار داشته باشد، به دنبال بهترین وکیل برای حل و فصل موضوع می گردد. این موضوع در موار دیگر نیز صادق است، مانند بهترین پزشک، بهترین استاد برای تدریس زبان و غیره. بدیهی است، هنگامی که بهترین فرد را برای انجام کاری پیدا و انتخاب می کنیم، با خیالی آسوده از حصول نتیجه مطلوب کار را به وی واگذار می کنیم.

مجموعه حقوقی محمد حاجیلو، بهترین وکیل در تهران در امور حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات حقوقی و کیفری به کاربران و مراجعین محترم می باشد. بعد از مرحله اول که ارائه مشاوره تخصصی است، در ادامه با پیگیری مداوم پرونده شما، همراهتان هستیم.

همین حالا برای رزرو وقت خود تماس بگیرید: 09121275588 و 02128425688

مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در تهران

لطفا نقش وکیل را برای خود بازی نکنید. این تفکر را که خود می توانید با تکیه بر اطلاعات ناقص در گوگل و یا گفته ها و راهکار های اطرافیان به نتیجه برسید را رها کنید. شما در امور حقوقی و کیفری خود نیاز به مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در تهران و شهرستان ها دارید که دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه مورد نظر شماست و بر قوانین و مواد قانون مدنی و کیفری تسلط کافی دارد. در غیر این صورت عمل غیر اصولی عواقبی به همراه دارد که بعضا جبران ناپذیر است و دیگر وکیل نمی تواند کمکی چندان نماید.

به عنوان مثال، برخی از دعاوی با عنوانی اشتباه طرح می گردند و بدین ترتیب با قرار ابطال یا رد دعوا مواجه می گردند. در نتیجه امکان طرح مجدد را از موکل می گیرند. این موضوع ضرری است که جبران پذیر نیست و حتی بهترین وکیل تهران نیز به دلیل مراجعه دیر هنگام، نمی تواند کاری از پیش ببرد.

بهترین وکیل تهران

اهمیت انتخاب بهترین وکیل تهران در امور پرونده های حقوقی

انتخاب بهترین وکیل تهران برای رفع مشکلات حقوقی امری بسیار مهم و حائز اهمیت است. شاید در نگاه اول انتخاب وکیل امری زمان بر و وقت گیر به نظر برسد. مثلا بدیهی است که پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در تهران نیاز به صرف دقت و زمان کافی دارد. اما در نهایت نتایج مثبت و رضایت بخشی در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی خود مشاهده خواهید کرد.

در انتخاب یک وکیل برای مشکلات پرونده ی خود، چه حقوقی باشد و چه کیفری، موارد بسیاری را باید مدنظر قرار دهید که در ادامه به آن می پردازیم. در این بین برای درک بهتره ویژگی ها، هر کدام را در حوزه فعالیت وکیل متخصص بررسی می کنیم.

بهترین وکیل در تهران برای امور حقوقی را بشناسید

یکی از مهمترین امور حقوقی که بهترین وکیل در تهران به حل و فصل آن می پردازد، امور ملکی، سرقفلی، تجاری و خانواده است. امور حقوقی دارای عناوین متعددی اند. از این رو برای طرح دعاوی در این حوزه، باید از فردی متخصص کمک بخواهید. به خصوص در اموری حقوقی نظیر امور ملکی که با سرمایه افراد در ارتباط اند و کوچکترین اشتباه می تواند سرمایه افراد را درگیر کند.

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو با بهره مندی از موارد زیر، جهت ارائه مشاوره تخصصی به مراجعین همواره می کوشیم:

  • آگاهی از قوانین به روز
  • گروه وکلای زبده و با سابقه
  • تجربه کافی
  • سابقه کاری درخشان
  • کارنامه کاری مورد تایید
  • اطلاع از روند رسیدگی و نظر قضات در موضوعات مختلف

بهترین وکیل در تهران برای امور کیفری را بشناسید

امور کیفری برای بهترین وکیل در تهران دو صورت دارد. این دو صورت از قرار زیر است:

  • وی، وکیل متهم است.
  • وی، وکیل شاکی است.

بهترین وکیل، در وکالت متهم، موظف است تا بی گناهی وی را ثابت کند، یا بکوشد تا مجازات انتسابی، در صلاحست وی باشد. زمانی هم که در جبهه شاکی قرار دارد، باید با ارائه ادله و مدارک کافی تلاشش را به جهت احقاق حقوق موکل انجام دهد. ویژگی های وی در این زمینه به شرح زیر است:

  • آگاهی از قوانین
  • پیگیری مستمر
  • آشنایی با روند قضایی
  • کمک و جهت دهی به علم قاضی
  • جمع آوری مدارک و ادله کافی
  • ارائه دفاعیات درست
  • اطلاع رسانی کامل به موکل
بهترین وکیل در تهران وکیل پایه یک دادگستری در تهران

جهت مشاوره تلفنی و آنلاین، یا رزرو مشاوره حضوری با محمد حاجیلو، وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری، می توانید با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 09121275588 و 02128425688


تخصص، تجربه و دانش بهترین وکیل در تهران

تخصص تجربه و برخورداری از دانش وکالت مواردی هستند که در انتخاب بهترین وکیل در تهران بسیار قابل توجه و حائز اهمیت هستند. نکته ی قابل توجه آنکه همه ی وکلا می توانند به پرونده ی شما رسیدگی نمایند. اما حوزه های حقوقی بسیار گسترده تر از قبل شده است. پس بهتر است که وکیلی را برای رسیدگی به پرونده ی خود انتخاب نمایید که در حوزه ی حقوقی شما دارای تجربه های کافی می باشد.

برای درک بهتر این ویژگی، لازم به ذکر یک مثال است. به عنوان مثال کار یک وکیل تجاری متخصص را نمیتوان به وکیلی که در حوزه تجارت تخصص و تجربه ندارد سپرد. همانطور که پرونده های کیفری را نمی توان به وکیل تجاری که تخصص کافی در این زمینه ندارد واگزار کرد. زیرا هر دوی این امور، تخصصی اند

برخورداری بهترین وکیل در تهران از روابط عمومی بالا

برخورداری از روابط عمومی بالا و بیان و گویشی مناسب یکی از ویژگی های بهترین وکیل در تهران ، خوب و متخصص است. یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با انتخاب وکیل آن است که وکیل مهارت بالایی در درک افراد و نیازهایشان داشته باشد. این موضوع از آن جهت بسیار دارای اهمیت می باشد که معمولا افرادی که به بهترین وکیل مراجعه می کنند، در شرایط روحی مناسبی نیستند. به همین علت بسیار اهمیت دارد که وکیل بتواند به خوبی با افراد ارتباط برقرار کند و آن ها را به درستی آگاه نماید.  

توانایی مذاکره درست با قضات و قانع سازی آنان در ارتباط با موضوع مورد نظر حکایت از این توانایی دارد. به عبارتی باید بگوییم که بهترین وکیل در تهران می تواند با تسلط بر مواد قانونی و با تکیه بر تجربه خود، تمام تلاشش را به جهتی به کار گیرد تا جلسه رسیدگی و نظر قاصی به نفع موکل پیش رود. در نتیجه قاضی درک بهتری به لجاظ بی گناهی موکل پیدا می کند.

توانایی تجزیه و تحلیل بهترین وکیل در تهران

اگر بهترین وکیل در تهران قادر نباشد که اطلاعات موجود در پرونده را به خوبی بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهد، دچار مشکل خواهد شد. برخی از پرونده های حقوقی از پیچیدگی های بسیار زیادی برخوردار هستند. وکیل ملزم است تا با تجزیه و تحلیل مناسب نسبت به حل مشکلات و ارائه راه حل های مناسب اقدام کند. در صورتی که وکیل توانایی تجزیه و تحلیل نداشته باشد، ممکن است نتواند با توجه به پرونده حقوقی در دادگاه ها راه حل های مناسبی را ارائه دهد.

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران برای انجام امور حقوقی و کیفری خود هستید، پیشنهاد ما به شما مشاوره تخصصی با مجموعه حقوقی محمد حاجیلو است. که با بیش از ده سال سابقه درخشان در حوزه های مختلف امور حقوقی و کیفری در حال فعالیت است. کارنامه درخشان محمد حاجیلو در همکاری با برند های به نام ایرانی نیز مهر تاییدی بر حسن انتخاب شما خواهد بود. همین حالا با ما تماس بگیرید.

خوشنامی بهترین وکیل در تهران

طبیعتا اگر بهترین وکیل در تهران در سالیان متمادی پرونده های حقوقی بسیاری را با موفقیت به اتمام رسانده باشد، آوازه و شهرتش توسط خود موکلین به گوش سایرین می رسد. بعضا موکلین وی را به دیگران معرفی می نمایند. بنابراین توجه داشته باشید که وکیلی را که برای رسیدگی به پرونده ی خود انتخاب می نمایید تا حد ممکن خوشنام به پیگیری و حصول نتیجه مطلوب باشد.

به عنوان مثال در امور مربوط به سرقفلی، به دلیل پیچیدگی و نیاز به داشتن علم و دانش حقوقی و تبحر بالا، بهترین وکیل سرقفلی در تهران را با توجه به سابقه کاری و خوشنامی که از انجام امور تخصصی برای دیگران دارد، بیابید. تا از حصول نتیجه و پیگیری درست پرونده خود اطمینان حاصل کنید.

امانت داری و رازداری بهترین وکیل در تهران

یکی از مواد حائز اهمیت و قابل توجه برای انتخاب بهترین وکیل در تهران ، امانت داری و راز داری وی است. برای آنکه وکیل بتواند به بهترین شکل از شما دفاع کند و راهنمایی های لازم را به موکل ارائه نماید، ملزم هستید تا تمام اطلاعات و اسناد مرتبط با موضوع را به وی ارائه دهید. از این رو امانت داری و رازداری وکیل نسبت به اسناد و اطلاعات موکل امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. بهترین وکیل ورشکستگی در تهران با داشتن این ویژگی مهم و متعهد بودن به موکل خود، تمامی اطلاعات تاجر و شرکت ورشکسته را محفوظ می دارد.

به عنوان سخن پایانی به دو مورد از توانایی های بهترین وکیل مضاف بر آنچه تا به اینجا گفتیم، اشاره می کنیم که به شرح زیر است. توانایی در:

  • حل مشکلات موکلین
  • متقاعد کردن موکل خود

در ادامه هر کدام از این دو مورد را جداگانه بررسی می کنیم.

توانایی در حل مشکلات موکلین

بهترین وکیل در تهران باید نگاهی تیزبین و بسیار کاوشگر داشته باشد. تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن تمامی راه های حل موجود برای حل مشکل موکل را پیش روی وی قرار دهد. از طرفی نیز باید تجربه کافی داشته باشد تا قادر باشد و بتواند از بین راه حل های موجود بهترین راه را انتخاب کند. به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری در تهران باید این توانایی را داشته باشد. تا در صورت شاکی بودن موکلش، برای احقاق حقوق وی تلاش کند. همچنین در صورت متهم بودن وی، از وی به درستی دفاع کند.

مهمترین چیزی که در امور کیفری مد نظر است، جو دادگاه و علم قاضی است. بهترین وکیل در تهران باید بکوشد تا همراره این دو بعد به نفع موکل پیش رود. قاضی باید به کمک دفاعیات و مدارکی که وکیل ارائه می دهد به این علم برسد که فرد بی گناه است. یا حقی از وی ضایع گشته است.

توانایی در متقاعد کردن موکل خود

مذاکره و توانایی متقاعد نمودن موکل یکی دیگر از مهارت هایی است که وکیل خوب و باتجربه باید از آن برخوردار باشد. بهترین وکیل تهران باید این توانایی را داشته باشد تا بتواند موکل را نسبت به توصیه های خود متقاعد کند. همچنین وی را ملزم کند تا توصیه هایش را پیگیری کند. زیرا وی برای حصول نتیجه مطلوب مطمئنا به همکاری موکل خود نیاز دارد. علاوه بر این موضوعات، بهترین وکیل باید نسبت به شهادت و اظهارات افراد و واکنش ها نسبت به آن، اطلاعات کافی داشته باشد.

وی باید مصلحت موکل خود را در اولویت قرار دهد و بهترین تصمیم را بگیرد. به عنوان مثال، بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران از این ویژگی برای تنظیم هرچه دقیق تر قراردادها بهره می برد. تا در آینده موکلش متحمل ضرر های احتمالی نگردد.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف کیفری و حقوقی اعم از ملکی، خانواده و طلاق، تجاری، انحصار وراثت، سرقفلی، شرکت های تجاری، انواع قرارداد ها و… می باشد. با ما تماس بگیرید: 09121275588

تماس باما