تماس با ما

وکیل ارزان ملک

وکیل ارزان ملک

اخذ وکیل ارزان ملک

انتخاب یک وکیل ارزان ملک برای رسیدگی به پرونده و مشکلات و مسائل حقوقی به وجود آمده بهترین راهکار برای کسب موفقیت و نتیجه ی مطلوب است است چرا که وکیل املاک با تکیه بر دانش و تجربیات خود می تواند در زمان کوتاه تری گره از کار مشکلات بازگشاید. نکته ی بسیار مهمی که باید بدانید آن است که ارزان قیمت بودن تعرفه و دستمزد یک وکیل دلیل بر غیر حرفه ای بودن او در کار وکالت نیست و در واقع وکیلی که دستمزد بالایی را برای وکالت خود اخذ می نماید را نمی توان همواره یک وکیل فوق حرفه ای دانست.  

دلایل اخذ وکیل

در حال حاضر خرید و فروش ملک بسیار بیشتر از قبل شده است. افراد بسیاری هستند که تمایل دارند سرمایه اعظم خود را صرف خرید و فروش ملک کنند تا بدین شکل به سودآوری برسند. به سبب افزایش معاملات ملکی دعاوی و مشکلات حقوقی بسیاری نیز در این زمینه ممکن است به وقوع بپیوندد. مسائل و مشکلات به وجود آمده همواره ساده نیستند و فرد به تنهایی و بدون دانش و تجربیات لازم از عهده ی حل و فصل کردن آن ها برنمی آید. وکیل املاک سابقه بسیار زیادی در دعاوی مربوط به املاک دارد. انواع دعاوی را به خوبی می شناسد و می داند که برای هریک باید چگونه اقدام نماید. علاوه بر آن وکیل املاک به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت اشراف کامل دارد و به همین علت قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کند.

نکات قابل توجه در هنگام اخذ وکیل املاک

یک وکیل ملکی خوب و حرفه ای از یک سری ویژگی هایی برخوردار است که در کسب موفقیت بسیار تاثیرگذار می باشد. در وهله اول به عنوان یکی از ویژگی های یک وکیل خوب ابتدا باید اشاره کرد که یک وکیل املاک خوب باید حتما یک روانشناس خوب باشد تا بتواند موکل یا مراجعه کننده خود را از نظر روانی تحلیل کند و آن را با فن سخن رانی تلفیق نموده و قدرت و اعتماد به نفس را هم به عنوان یک لازمه برای کار خود داشته باشد. از ویژگی های دیگر یک وکیل خوب این است که  کار خود را به نحو احسن و با دلسوزی انجام دهد و راهنمایی های خود را از موکل دریغ ننماید. یک وکیل املاک باید به اندازه ی موکل خود دغدغه داشته باشد. میزان تجربه یک وکیل مورد دیگری است که باید در حین اخذ وکیل به آن توجه نمود. به طور معمول نمی توان یک پرونده ی سنگین و پر پیچ و خم را به یک وکیل املاک جوان بی تجربه محول و واگذار نمود چرا که او توانمندی ها و تجربیات لازم را برای حل این پرونده نخواهد داشت.

یک وکیل خوب و حرفه ای دانش حقوقی خوبی دارد و از کلیه قوانین مربوطه اطلاع دارد. در واقع  وکیل املاک خوب، حرفه ای و متخصص کسی است که بر کلیه قوانین حقوقی وکیفری تسلط دارد و به خوبی با قانون آشنایی دارد. بر این اساس می تواند در تمامی شرایط تشخیص درست و نظریه درست ارائه دهد و همچنین می تواند با احاطه و تسلط داشتن بر روی تمامی قوانین قاضی پرونده را با ادله و دلایل کافی قانع کند. وکلای مجرب و متخصص بر روی تمام قوانین و تبصره های جدید علم و آگاهی دارند و همیشه اطلاعات و علم خود را به روز می کنند. تا در مواجهه با پرونده ها ی مشکل آنها را به سمت و سوی درست سوق دهند.از دیگر ویژگی های یک وکیل املاک خوب و مجرب این است که در تمامی امور خود از نظم و انضباط و آراستگی ظاهری برخوردار باشد. وکیل املاک خوب و منظم در رسیدگی به امور و مسائل مختلف  سر موعد رسیدگی می کند و کاملا وقت شناس است.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما