تماس با ما

وکیل آنلاین تلگرام

تاجر و کسبه جز

مشاوره با وکیل آنلاین تلگرام

وکیل آنلاین تلگرام یکی از خدمات جدید و ارزشمند موسسات حقوقی است که برای رفاه و راحتی حال کاربران ارائه می شود. به موجب این خدمت وکلا از طریق شبکه ی اجتماعی تلگرام به صورت  شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی افراد می باشند.  با توجه به رشد روز افزون اینترنت و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی مختلف این امکان برای افراد فراهم شده است که بسیاری از کارهای خود را به صورت اینترنتی به سرانجام برسانند. دعاوی ملکی یکی از آن دست کارها که امروزه در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی انجام می شود دادن مشاوره های حقوقی به افراد درگیر مشائل و مشکلات حقوقی می باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص این سبک مشاوره بیشتر صحبت نماییم و مزایای آن را بررسی کنیم:

مزایای وکیل آنلاین

در عصر حاضر افراد درگیر مشکلات حقوقی بسیاری هستند و همچنین سوالات حقوقی زیادی در ذهن دارند که بدون پاسخ مانده است. این افراد بدون دریافت مشاوره و راهنمایی از افراد کاربلد و خبره قادر به حل و فصل مشکلات خود نیستند اما معمولا به علت دلایل مختلفی همچون مشغله های کاری فراوان و کمبود وقت و هزینه های بالای مشاوره حضوری قادر به استفاده از خدمات موسسات حقوقی نیستند.

 وکیل آنلاین تلگرام یکی از شیوه های جدید مشاوره است که همه افراد می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه، سوالات حقوقی خود را در تلگرام مطرح نمایند و پاسخ خود را دریافت کنند. امکان برخورداری از راهنمایی ها و مشاوره چندین وکیل به صورت هم زمان در این شیوه وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که وکیل خوب ملک بیشتر برای سوالات ساده و کلی مناسب است و در صورتی که پرونده سخت و پیچیده باشد و نیاز باشد که وکیل ملک از نزدیک مستندات پرونده را مشاهده نماید این سبک مشاوره نمی تواند مفید و موثر باشد. به شکل خلاصه در مشاوره آنلاین تلگرام اینگونه خدمات ارائه می شود:

  1. برقراری ارتباط آزادانه با وکیل املاک در طی روند پرونده
  2. امکان تشکیل پرونده و یا بایگانی از طریق تلگرام
  3. امکان فرستادن خلاصه ای از مستندات پرونده
  4. امکان برقراری ارتباط با وکیل ملک پایه یک و دریافت مشاوره از آن
  5. امکان برخورداری از راهنمایی ها و مشاوره چندین وکیل ملک به صورت هم زمان
  6. امکان برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته
  7. امکان برقراری ارتباط آنلاین و جویا شدن از روند پیشرفت پرونده

وکیل تلفنی

وکیل تلفنی نیز همانند وکیل آنلاین شیوه ی جدیدی از وکالت است که از مجبوبیت بسیاری برخوردار  می باشد چرا که مانند مشاوره حضوری نیازی به صرف زمان و هزینه ی زیادی ندارد و شما در هر تایمی در طول روز قادر به برقراری ارتباط با وکیل موردنظر خود می باشید. از آنجایی که در این شیوه مشاوره شما صدای وکیل خوب املاک را می شنوید حس اطمینان و اعتماد بیشتری ایجاد می شود و این یکی دعاوی ملکی از  مزیت های مشاوره تلفنی نسبت به آنلاین است. وکیل تلفنی نیز همانند وکیل آنلاین برای سوالات و مشکلات جزئی و کم ریسک مناسب می باشد و همانطور که گفته شد چنانچه پرونده پیچیده باشد بهتر است که به شکل حضوری به دفتر وکیل مراجعه نمود.

در خیلی از موارد دیده شده که افراد ترجیح می ‌دهند تا مشکلات و مسائل حقوقی خود را به شکل غیرحضوری با مشاور وکیل در میان بگذارند. دلایل مختلفی مانند احساس شرمساری موجب این می شود که فرد بخواهد به صورت غیر حضوری  مشکل خود را مطرح نماید. به عنوان مثال ممکن است شخصی به دلیل ارتکاب جرم کیفری خاصی مایل نباشد تا هویت خود را به شکل حضوری افشا کند و در چنین شرایطی استفاده از وکیل املاک تلفنی و یا انلاین بهترین راهکار است.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما