تماس با ما

نحوه تنظیم قرارداد ملکی (ویدئو توضیحی)

وکیل متخصص در نحوه تنظیم قرارداد ملکی

در مقالات پیشین ضمن بررسی نحوه تنظیم قرارداد ملکی اذعان داشتیم، وکیل ملکی با دادن مشاوره درست به طرفین قرارداد می تواند از بروز مشکلات احتمالی در قرارداد ها جلوگیری کند. بعضی موارد در معاملات و تنظیم قرارداد ابتدا ساده به نظر میرسند. اما بعد از عقد قرارداد همین نکات ساده می توانند باعث بروز مشکلاتی برای طرفین شوند. از این رو مشاوره حقوقی درست بهترین وکیل در تهران که در امور مربوط به املاک و تنظیم قرارداد ها تخصص دارد، بسیار حائز همیت است.

در ادامه این مقاله ویدئو توضیحی را در باب نحوخ تنظیم قرارداد ملکی ارائه می دهیم. برای مشاهده قسمت اول این ویدئو به لینک رو به رو مراجعه کنید: تنظیم قرارداد ملکی

نحوه تنظیم قرارداد ملکی

در این بخش ویدئو زیر را به منظور آشنایی با نکات حقوقی بسیار مهم، در باب نحوه تنظیم قرارداد ملکی مشاهده نمایید.

یکی از امور ملکی که تنظیم قرارداد در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، امور سرقفلی است. در این مورد باید به بهترین وکیل سرقفلی در تهران و شهرستانها مراجعه نمایید تا در نحوه تنظیم قرارداد ملکی سرقفلی راهنمای شما باشد.

مراحل و نحوه تنظیم قرارداد ملکی

 بهترین وکیل ملکی در تهران در باب نحوه تنظیم قرارداد ملکی موارد زیر را خاطر نشان می کند:

  • به هنگام خرید و فروش ملک یا در اصطلاح معامله ملك، خريدار و فروشنده در حضور مشاور املاك، بر سر جزئيات مد نظر توافق می كنند.
  • تمامی موارد در توافق‌نامه فيمابين ذكر و قيد مي‌شود.
  • انجام اینکار با بررسی وکیل ملکی بهتر است.
  • هر دو طرف بعد ار تایید آن را امضاء می كنند.
  • مشاور املاك نيز شاهد و ناظر بر این معامله خواهد بود.
  • ممکن است گاهي طرفين يا يكی از طرفين از انجام تعهدات خود سر باز زند و ضمانت اجرايي برای متعهد كردن شخص خاطي وجود نداشته باشد. در این مواقع مساله ملزوم به مراجعه به دستگاه قضايي و طرح دعوي و شكايت است كه پروسه‌اي فرساينده و زمان‌بر می باشد. اگر طرفين قرارداد و مشاور املاك به نكات حقوقي مهم اشراف داشته‌باشند، قراردادي امضاء نمي‌كنند كه از جزئيات آن مطلع نباشند. در نتيجه اين‌گونه به چالش نمی افتند.
نحوه تنظیم قرارداد ملکی توسط وکیل متخصص

برای استفاده از مشاوره تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری با دفتر حقوقی محمد حاجیلو، در باب امور ملکی و نحوه تنظیم قرارداد ملکی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

امور ملکی از امور تخصصی اند. تنظیم قرارداد های ملکی، نیازمند تسلط و تجربه کافی در این زمینه است. البته لازم به ذکر است که تنظیم قراردادهای دیگر اعم از تجاری و غیره، با قراردادهای ملکی، تفاوت دارد. بنابراین، پیشنهاد ما به شما این است که در هر امری، به وکیل متخصص در همان حوزه مراجعه کنید. به عنوان مثال، در تنظیم قرارداد تجاری، بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران راهنمای شما خواهد بود.


بررسی دو نکته در نحوه تنظیم قرارداد ملکی

در این بخش به دو نکته بسیتر مهم در نحوه تنظیم قرارداد ملکی اشاره می کنیم. این دو مورد عبارت اند از:

  • انعقاد قرارداد: طرفین باید به طور روشن و بدون ابهام درباره ملک با یکدیگر به توافق برسند . سپس توافقاتشان را به صورت کتبی در قالب قرارداد منعقد کنند. بهتر است این اقدام در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد. قولنامه یا مبایعه‌نامه نتظیم شده در دفتر املاک یا بین خود طرفین قرارداد نیز قانونی و درست است.
  • درج حق فسخ در قرارداد: ایجاد حق فسخ به خریدار یا فروشنده، کمک بسیار زیادی می‌کند تا در صورتی که طرف مقابل اقدام به نقض پیمان کند طرف دیگر معامله، بتواند قرارداد را یک طرفه فسخ کنند و از ضرر و زیان خود جلوگیری نمایند. به عنوان مثال: بر خریدار شرط شود در صورت پرداخت نکردن کل مبلغ قرارداد فروشنده می‌تواند اقدام به فسخ قرارداد کند.این شرایط می تواند بالعکس هم صادق باشد.

مشاوره با وکیل متخصص در تنظیم قرارداد

امور مربوط به نحوه تنظیم قرارداد ملکی اموری حقوقی اند. باید بدانید که اگر با امور کیفری سر و کار دارید، ابتدا باید به بهترین وکیل کیفری در تهران مراجعه نمایید. زیرا امور حقوقی با امور کیفری بسیار متفاوت اند. در دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات د ر زمینه های کیفری و حقوقی هستیم. برای ارتباط با وکلای متخصص در هر حوزهف بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید:

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما