تماس با ما

مشاوره ملکی تلفنی

مشاوره ملکی تلفنی

مشاوره ملکی تلفنی با وکیل

مشاوره ملکی تلفنی : امروزه معاملات ملکی جزو آن دسته از معاملاتی هستند که حجم بسیار گسترده ای از معاملات را تشکیل می دهند. به دلیل افزایش یافتن معاملات ملک و زمین، دعاوی و مشکلات حقوقی بسیاری نیز در این گونه حوزه ها به وجود آمده اند. قبل از هر اقدامی در خصوص املاک و مسائل مربوط به آن باید از بهترین وکیل در تهران و با تجربه راهکار و مشورت گرفت.

نکته ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد آن است که دسترسی به یک وکیل املاک همواره ممکن نیست زیرا عده ای از عهده ی پرداخت هزینه های مشاوره برنمی آیند. علاوه بر آن برخی از افراد بسیار پر مشغله هستند و وقت حضور در موسسه حقوقی و دفتر وکیل ملک را ندارند. در چنین شرایطی مشاوره ملکی تلفنی بهترین گزینه برای اینگونه افراد است. مشاوره ملکی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری هزینه ی کمتری را برای فرد در پی دارد و مقرون به صرفه تر است. از طرفی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیز وجود ندارد و برای افراد پر مشغله هم مناسب است.

ویژگی های وکیل ملکی خوب

در صورتی که مشکللات پرونده ی شما بسیار پیچیده باشند و با یک مشاوره تلفنی با وکیل حل و فصل نشوند نیاز است که شما وکیلی را اخذ کنید. برای اخذ وکیل باید حتما به ویژگی های او توجه نمود چرا که در موفقیت و کسب نتایج مطلوب بسیار موثر است. اگر توجه کافی به این ویژگی ها صورت نگیرد ممکن است که هزینه و زمان زیادی را خرج کنید و در نهایت نتیجه ی رضایت بخشی نیز کسب نشود. ویژگی های یک وکیل ملکی خوب به شرح زیر است:

  1. بهترین وکیل ملکی در تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. علاوه بر آن وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند.
  2. وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌ کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می نماید. یکی از مشخصه‌ های مهم بهترین وکیل ملکی دانش حقوقی و تسلط او به مسائل حقوقی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.
  3. یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملک خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد و موارد مرتبط با پرونده را ذکر کند و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به شکل عالی از حقوق موکلش دفاع کند.

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی حقوقی

  1. دعاوی مربوط به الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، وکیل املاک
  2. دعاوی مربوط به تعدیل اجاره‌ بها
  3. الزام تنظیم سند رسمی‌ برای املاک مربوطه
  4. مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت
  5. دریافت و درخواست مطالبه‌‌ ی اجرت المثل
  6. دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه
  7. دعاوی مربوط به تجویز انتقال منافع از شخصی به شخص دیگر

دعاوی ملکی کیفری

انواع دعاوی ملکی کیفری، به گفته بهترین وکیل کیفری در تهران از قرار زیر است:

  1. دعاوی به علت جعل کردن سند
  2. دعاوی به علت استفاده از سند مجعول
  3. دعاوی مرتبط با ارتکاب جرم کلاه برداری در حوزه خرید و فروش و معاملات وکیل املاک و مسکن
  4. دعاوی مرتبط با فروش مال غیر
  5. خیانت در امانت در خصوص املاک
HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما