تماس با ما

وکیل حقوقی ملک با تجربه و تخصص کافی

وکیل حقوقی ملک

امروزه امور ملکی به عنوان راه کاری برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه محسوب می گردد. از این رو یک وکیل حقوقی ملک با تجربه می تواند تاثیر به سزایی در معاملات املاک داشته باشد. سپس با راهنمایی های خود از زائل شدن حق و حقوق افراد جلوگیری به عمل آورد. در این متن به ویژگی و اهمین بهترین وکیل ملکی در تهران می پردازیم.

وکیل حقوقی ملک

وکیل حقوقی ملک فردی می باشد که وظیفه دارد از حق شخصی موکل خود در خصوص مسائل مالی و دعاوی که در زمینه املاک هستند دفاع کند. در حال حاضر مسائل و مشکلاتی که در زمینه ی املاک و مستغلات به وجود می آیند از پیچیدگی های بسیاری برخوردار می باشند. به نحوی که یک فرد فاقد دانش و تجربیات لازم قادر به حل و فصل آن ها نمی باشد. در نتیجه باید حتما از راهنمایی های یک وکیل مجرب در این امور یا به عبارتی وکیل املاک با تجربه و مجرب استفاده نماید.

وکیل حقوقی دعاوی ملک

باید بدانید وکیل حقوقی ملک در دعاوی زیر فعالیت تخصصی دارد و نقش به سزایی را ایفا می کند:

  • دعوای تخلیه ید
  • تصرف عدوانی
  • دعوای کیفری مزاحمت و ممانعت از حق
  • فروش ملک غیر
  • تصرف عدوانی
  • جعل سند ملکی و…
وکیل حقوقی ملکی وکیل پایه یک دادگستری
وکیل حقوقی ملکی وکیل پایه یک دادگستری

دفتر حقوقی محمد حاجیلو، بهترین وکیل در تهران آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف اعم از: ملکی، تجاری، ورشکستگی، انحصار وراثت، خانواده و غیره می باشد.
با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

ویژگی وکیل حقوقی ملک

در زیر به بررسی برخی از ویژگی های وکیل حقوقی ملک می پردازیم:

  • وکیل ملکی مجرب باید حتما دارای تجربه بسیار بالایی باشد. به راحتی بتواند پرونده های مربوط به تقسیم ملک، تخلیه ملک، رفع تصرف عدوانی، الزام به سند رسمی را پیش ببرد. نکته ی قابل توجه آنکه یک جوان تازه کار نمی تواند مسئولیت پرونده های سنگین ملکی را برعهده بگیرد. زیرا در چنین شرایطی به وجود مهارت و دانش تجربی بیشتری احساس خواهد شد. در صورتی که یک جوان و بی تجربه بخواهد مسئولیت یک پرونده ی پیچیده را بر عهده بگیرد در این مسبر ناکام می ماند.
  • یک وکیل ملکی کاردان باید به علوم مختلف نظیر کیفری، ثبتی و املاک و اراضی تسلط داشته باشد. در واقع یک وکیل حقوقی ملک مجرب باید علاوه بر اینکه پرونده را طبق دیوان عدالت اداری پیش ببرد با اداره قوه قضائیه و اساتید برجسته نیز مشورت داشته باشد.
  • باید با انواع و اقسام املاک و اراضی آشنایی داشته باشد تا بتواند پرونده های حقوقی و کیفری انواع املاک را بپذیرد و از موکل خود در دادگاه به خوبی دفاع کند.
  • یک وکیل ملکی موفق کسی است که به خوبی به سخنان موکل خود گوش کند و تمامی مشکلات او را در زمینه املاک و مستغلات رفع کند. وکلای ملکی موکلان خود را از هرگونه خطر احتمالی که ممکن است از جانب کلاهبرداران آنها را تهدید کند دور می کنند و آرامش خاطر موکلان خود را فراهم می کنند

وظایف وکیل حقوقی ملک

در قسمت قبل به برخی ویژگی های وکیل ملک اشاره شد. این نکته را در نظر داشته باشید که در برخی پرونده های ملکی، موضوع جنبه کیفری پیدا می کند. مانند خیانت در امانت یا فروش مال غیر. که در این مباحث، بهترین وکیل کیفری در تهران می تواند راهنمای شما باشد. در این بخش به بررسی ویژگی های دیگری از وکیل ملکی متخصص و وظایف وی می پردازیم.

از دیگر ویژگی های وکیل حقوقی ملک این است که از هزینه ها اطلاع و آگاهی داشته باشد. در واقع برای ارائه ی یک مشاوره ی خوب و موثر و اتخاذ تصمیم های اساسی و مهم لازم است تا از تمام هزینه ها و منافع ممکن الوصول برای موکلش آگاهی کامل داشته باشد. تا بتواند تشخیص دهد که آیا قدم نهادن در مسیر پر پیچ و خم و گاها طولانی پرونده ارزش پرداخت هزینه های گزاف دارد یا خیر؟ این موضوع تنها با درک صحیح از میزان احتمال موفقیت در دعوا حاصل می شود که ناشی از علم و تجربه ی کافی وکیل ملک است.

  • وکیل خوب شخصی است که در ابتدا حجم کاری خود را بررسی می کند. سپس پرونده را قبول می نماید. وکیل املاک باید دارای زمان کافی باشد تا بتواند روی پرونده تمرکز کند. راهی برای حل آن پیدا نماید. علاوه بر آن بتواند در مسیر حل پرونده آگاهی و مشاوره ی کاملی به موکلش دهد. مطالب سخت حقوقی را به ساده ترین شکل به وی منتقل کند.
  • همانطور که می دانید بخش اعظمی از مهارت و دانش او مربوط به تشخیص صحیح و به موقع نوع دعوایی است که باید اقامه کند. در دادخواست بنویسد، بنابراین هنر لایحه نویسی و تنظیم دادخواست نیز جزو مواردی است که یک وکیل املاک باید حتما از آن برخوردار باشد. از طریق این شماره می توانید با بهترین وکیل حقوقی ملک در اارتباط باشید.

یکی از مسائلی که در امور املاک با آن سر و کار داریم و عمدتا حقوقی اند، امور مربوط به ورشکستگان است. اگر در مورد تقسیم دارایی غیر منقول ورشکستگان سوالی در ذهن دارید، باید در قدم اول با بهترین وکیل ورشکستگی در تهران مشورت نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما