تماس با ما

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران (90%موفقیت پرونده)

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

با پرونده های کلاهبرداری یا جعل اسناد سر و کار دارید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا راه ارتباطی با بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران را بیابید و با استفاده از آن ها جهت رزرو وقت مشاوره تخصصی با وی در سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایید.

این مقاله به شما کمک می کند تا ضمن ارتقا سطح آگاهی خود در مورد این جرایمف بتوانید بهترین فرد را برای پیگیری امور خود انتخاب نمایید. از همین ابتدا بدانید که بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران همان وکیل متخصص این امور است. یعنی کلاهبرداری و جعل . علاوه بر این، باید بدانید که وی در این حوزه به طور تخصصی فعالیت و سابقه کاری دارد. با ما جهت بررسی بیشتر این موضوع همراه باشید. همراه باشید.

بهترین وکیل کلاهبرداری و جعل در تهران

بهترین وکیل کیفری در تهران به عنوان فردی متخصص در این حوزه، اذعان می دارد که همواره این امکان وجود دارد، اشخاص در معرض اتهامات کیفری قرار بگیرند. یا از افراد کلاهبرداری شود. یا مورد جعل واقع شوند. به همین منظور، داشتن اطلاعات کلی و عمومی در خصوص مسائل کاربردی و عملی برخی جرائم و همچنین کمک گرفتن از بهترین وکیل کلاهبرداری و جعل در تهران می تواند باعث پیشگیری از پیامدهای بعدی گردد.

امر کلاهبرداری، امری کیفری است. و قطعا می دانید حساسیت موضوع کیفری با تخصص مسائل حقوقی تفاوت دارد. پس نتیجه می گیریم که باید در نظر بدارید برای حل و فصل و پیگیری امور حقوقی، به وکیل متخص در حوزه حقوقی نیازمندید. به عنوان مثال در امور قرارداد های تجاری، باید به بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران و یا شهرستان محل سکونتتان مراجعه نمایید. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

بهترین وکیل کلاهبرداری و جعل در تهران کیست؟

جالب است بدانید که غالبا کلاهبرداران با استفاده از وسایل تقلبی و جعلی قربانیان خود را فریب میدهند. پول یا مال موضوع جرم کلاهبرداری را به صورت غیرقانونی تصاحب می کنند. یکی از این راه های متقلبانه جعل سند است. بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران خاطر نشان می شود: کلاهبرداران با جعل اسنادی مانند:

  • حکم ماموریت دولتی
  • سند مالکیت زمین یا خودرو
  • مفاصاحساب،و غیره

مانور متقلبانه خود را ترتیب می دهند. وجود عناوین متعدد مجرمانه گاهی شاکی را با سردرگمی مواجه می کند. فلذا تصمیم داریم به موضوع جرم جعل و کلاهبرداری و معرفی وکیل پایه یک دادگستری بپردازیم. که بهترین وکیل در تهران و متخصص در امور کیفری مرتبط است. یعنی بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران. در ننیجه اگر به دنبال مناسب ترین فرد برای تسهیل امور و حصول نتیجه مطلوب هستید، با ما همراه باشید.

مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

امروزه کلاهبرداری بسیار زیاد شده است. افراد بسیار زیادی را درگیر خود کرده است. راه ساده برای پیگیری این نوع جرم مراجعه به وکیل مجرب و ثبت دادخواست بر پایه اصول در مراجع می باشد. بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری می باشد. که با آگاهی از قوانین کیفری و داشتن تجربه کافی می تواند بهترین نتیجه را در احقاق حق و یا رفع اتهام به دست بیاورد.

امروزه با توجه به تعدد انواع کلاهبرداری ها و ارتباط آنها با یکدیگر ، مشاوره و کمک گرفتن از وکیل دعاوی جعل و کلاهبرداری امری بدیهی به حساب می آید. در ادامه به طرح برخی از امزایا بهره مندی از مشاوره با وکیل می پردازیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

برخی از مزایا مشاوره با بهترین وکیل کلاهبرداری و جعل در تهران به شرح زیر است:

  • وکیل تجربه بالاتری نسبت به افراد عادی دارد.
  • در صورتی که شخص کلاهبرداری اموالی داشته باشد ، به منظور احقاق حقوق موکل ، آن را فورآ توقیف می کند.
  • وکیل کلاهبرداری در زمان کوتاه تری جرم را ثایت می کند.
  • نیاز نیست موکل خود در دادگاه حضور داشته باشد.
  • وکیل بعد از محکوم شدن کلاهبردار برای استرداد مال اقدام می کند.

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو و همکاران می توانید با استفاده از مشاوره تخصصی از تمامی مزایا برخوردار گردید.

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران آماده ارائه تخصصی ترین امور حقوقی و کیفری هستیم. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 02128425688

بهترین وکیل بانکی در تهران اذعان می دارد که به عنوان اطلاعات عمومی باید نکته ای را بدانید. کلاهبرداری در نظام اقتصاد کشور، همان جرایم اقتصادی است. که امور مربوط به آن در تخصص بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران می باشد.


کلاهبرداری در تعریف بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

بهترین وکیل کلاهبرداری ابتدا به تعریف این جرم می پردازید. کلاهبرداری به معنای بردن مال متعلق به دیگران با استفاده از وسایل متقلبانه است. غالبا جرم های دیگری نظیر جعل در کلاهبرداری اتفاق می افتد. اینکار برای جلب رضایت و اعتماد مال باخته برای بردن مال او انجام می شود.

نکته ی مهم در این جرم مانور متقلبانه است. که توسط مجرم انجام می شود. به گونه ای که آن اقدامات متقلبانه درست به نظر می آید و شخص مال باخته از تقلبی بودن آن اقدامات اطلاعی ندارد. بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند موکل را در احقاق حقوق خود کمک کند. بعضا از موکلین در این موارد بزه دیده یاد می کنیم که این جرم باعث ایجاد ضرر و زیان بسیار برایشان شده است.

چه جرائمی کلاهبرداری محسوب می شوند؟

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران انواع جرائم کیفری مرتبط با این حوزه را اینگونه بیان می کند:

  • معرفی ملک به غیر به عنوان مال خود
  • اشخاصی که با تبانی به عنوان وارد ثالث، اقدام به طرح دعوا می کنند
  • انتقال مال یک شخص در صورت اطلاع
  • تحصیل انحصار وراثت بر خلاف واقع
  • تقسیم منافع موهوم شرکت
  • خیانت در امانت
  • جعل عنوان نمایندگی بیمه
  • فروش کالای تهیه شده با ارز دولتی با بهایی گران تر
  • تقویم متقلبانه سهم الشرکه

در ادامه با کمک بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران به بررسی جوانب دیگر این موضوع می پردازیم. آشنایی بیشتر با این جرم دید بازتری از آنچه قرار است وکیل برایتان به انجام برساند، می دهد.

ارکان کلاهبرداری در تعریف بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

برای تحقق جرم کلاهبرداری ارکانی لازم است . بهترین وکیل کلاهبرداری با داشتن تجربه کافی می تواند در صورتی که موکلش مورد اتهام قرار گرفته باشد از وی دفاع کند. یا در صورت متضرر شدن وی ، کلاهبرداری طرف مقابل را به اثبات برساند. این ارکان طبق تعریف بهترین وکیل کلاهبرداری و آنچه در قانون موضوعه می خوانیم، عبارت است از:

  • توسل به عملیات متقلبانه توسط مرتکب
  • قربانی بودن شخص
  • فریب دادن شخص
  • تقدم توسل به عملیات متقلبانه بر فریب قربانی
  • برده شدن یا انتقال مال قربانی با رضایت او

در ادامه با ارتباط جعل و کلاهبرداری بیشتر آشنا میشوید. بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران در هر دو موضوع کیفری مهارت کافی دارد.

مجازات کلاهبرداری در تعریف بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

در صورت احراز و اثبات بزه کلاهبرداری، مرتکب این جرم به رد مال- منظور بازگرداندن مال از طریق کلاهبرداری به مالک آن است. پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم خواهد شد. بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران بیان می دارد. که کلاهبرداری می تواند ساده یا مشدد باشد.

  • مجازات کلاهبرداری ساده یک تا هفت سال حبس و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که کلاهبردار اخذ کرده است می باشد و همچنین رد مال.
  • مجازات کلاهبرداری مشدد نیز دو تا ده سال حبس به علاوه ی جزای نقدی معادل مالی که کلاهبردار اخذ کرده است می باشد و همچنین انفصال دایم از خدمات دولتی.

فروش مال غیر و جرم کلاهبرداری

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران ، اذعان می دارد جعل اسناد و فروش مال غیر جزء دسته جرایم اقتصادی است. معمولا افراد کلاهبردار از این جرایم برای رسیدن به اهداف خود استفاده می نمایند . پیچیده بودن این جرایم بررسی و رسیدگی دقیق و تخصصی را الزامی می نماید. در این بین باید بدانید جرم فروش مال غیر در قانون خاص خود جرم انگاری شده است.

البته می توان به این جرم به عنوان دعوای حقوقی هم نگاه کرد یعنی در دادسراها و دادگاه های کیفری طرح شکایت نکرد و به جای آن در دادگاه های حقوقی طرح دعوا کرد اما به دلیل بالا بودن ضمانت اجرای شکایت کیفری بهتر است به این موضوع در قالب جرم نگاه کرد و شکایت کیفری علیه مرتکب اقامه دعوا کرد طبق رای وحدت رویه که عنوان کرده است.در خصوص چگونگی طرح دعاوی مربوطه بهتر است با بهترین وکیل کلاهبرداری و جعل در تهران مطرح شود. که همان وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور کیفری و حقوقی است ، مشورت کنید.


به منظور مشاوره تلفنی و رزرو مشاوره حضوری با دفتر حقوقی محمد حاجیلو ، وکیل پایه یک دادگستری بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران و وکیل جعل سند با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021


بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران
جعل سند و مشاوره با وکیل متخصص

جعل سند در تعریف بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

پیشتر اشاره کردیم که کلاهبرداری مانوری متقلبانه برای بردن مال دیگری است . امروزه این جرم جزء بیشترین پرونده های ورودی سیستم قضایی می باشد .اگر بخواهیم، تعریفی ساده و قابل فهم از بزه جعل ارائه دهیم باید به ویژگی های اساسی جعل اشاره کنیم که عبارت اند از:

  • دگرگون کردن حقیقت در یک سند واقعی. ساختن یک سند جدید
  • همراه بودن با سوء نیت

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران اذعان یم دارد که به تعبیر دیگر، شخص جاعل با دست بردن در نسخه اصیل یک سند، اعم از عادی یا رسمی ، تغییرات مدنظر خود را اعمال می کند. با این کار موجب می شود سند مجعول محتوایی متفاوت نسبت به گذشته داشته باشد. اثبات این موضوع بر عهده بهترین وکیل کلاهبرداری می باشد.

انواع جعل سند

آیا جرم جعل انواع خاصی دارد؟ بله. بهترین وکیل در تهران از انواع جعل ، به جعل مادی و معنوی اشاره می کند. نوضیح این دو نوع عبارت است از:

  • جعل مادی: تغییر فیزیکی در یک سند. مثل: خراش- تراش- سیاهی و… در یک سند اشاره کرد.
  • جعل معنوی: جاعل در ظاهر سند دست نمیبرد. در واقع مطالب و محتوای سند را بر خلاف واقعیت و در زمان نگارش تغییر می دهد. و در فیزیک سند دخل و تصرفی نمی نماید.

به منظوره دسترسی سریع به بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران کلیک کنید: 09121275588

نکته مهم در بحث جعل سند:

وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور حقوقی و کیفری مرتبط. یا همان بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران مصداق قانونی جعل معنوی را با اشاره به ماده ۵۳۴ قانون مجازات اسلامی بیان می دارد:

((هر یک از کارکنان ادارات دولتی و مراجع قضائی و مامورین به خدمات عمومی که در تحریر نوشته ها و قراردادهای راجع به وظایفشان مرتکب جعل و تزویر شوند. اعم از اینکه موضوع یا مضمون آن را تغییر دهند. یا گفته و نوشته یکی از مقامات رسمی، مهر یا تقریرات یکی از طرفین را تحریف کنند. یا امر باطلی را صحیح یا صحیحی را باطل یا چیزی را که بدان اقرار نشده است اقرار شده جلوه دهند…))

بهترین وکیل ملکی در تهران به نکته ای اشاره می می کند. وی تاکید می نماید که امروزه در امور ملکی بسیار شاهد کلاهبرداری در انواع و اشکال مختلف هستیم.

مجازات جرم جعل

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران اذعان می دارد که در خصوص مجازات جعل به صورت کوتاه باید گفت، مجازات این جرم در حالات مختلف متفاوت می باشد. جعل در اسناد عادی و رسمی دارای مجازات های گوناگونی است. همچنین جعل در برخی اسناد رسمی موجب تحمل مجازات بیشتری نسبت به سایر اسناد رسمی می گردد.

در این خصوص می توان مستقیما به متن موادی مراجعه کرد. که در قانون مجازات اسلامی به این امر اختصاص داده شده است.

در صورتی که یک فرد، اقدام به جعل یک سند و سپس کلاهبرداری به وسیله آن سند نماید، عمل وی جعل و کلاهبرداری محسوب می گردد. اما، در صورتی که جاعل شخصی غیر از کلاهبردار باشد، هر یک از مرتکبین به مجازات جرم ارتکابی محکوم خواهند شد.یکی به جرم جعل سند و دیگری به جرم کلاهبرداری.

به منظور فهم بهتر: الف شخصا سندی را جعل نماید.

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران می افزاید که سپس با آن سند و انجام دیگر مانورهای متقلبانه ( به منظور جلب اعتماد شخص ب ) موجب اغفال شخص ب گردد. در اینجا،دو جرم داریم:مجازات شخص الف بر حسب مقررات تعدد جرم تعیین خواهد شد. پس ملاحظه گردید ارتکاب بزه جعل و کلاهبرداری به صورت توامان قابل تحقق است. بهترین وکیل کلاهبرداری تجربه کافی را در پرونده های مشابه دارا است

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما