تماس با ما

مشاوره با بهترین وکیل املاک و مستغلات در تهران

مشاوره با وکیل املاک و مستغلات

معرفی و ارائه راه های ارتباطی با بهترین وکیل املاک و مستغلات در تهران هدف اصلی ما در این مقاله است. پس اگر شما هم در امور ملکی به ویژه امور املاک و مستغلات به دنبال فردی متخصص هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل املاک و مستغلات بهترین وکیل در تهران است که با صرف وقت برای فعالیت در این حوزه به تخصصی دست پیدا کرده است که وی را برای انجام امور مربوطه نسبت به سایر همکاران، ارجع می نماید.

وکیل املاک و مستغلات

بنا به نظر بهترین وکیل ملکی در تهران ، مشاوره حقوقی املاک و مستغلات از سوی وکیلان با تجربه ی موسسات حقوقی می تواند از بروز بسیاری از دعاوی ملکی جلوگیری نماید. مشکلاتی که در حال حاضرمیان افراد به وجود می آید ساده نیست. برخی از آن ها آنچنان گسترده است که فرد به تنهای قادر به حل و فصل کردن آن ها نیست و وجود یک وکیل املاک و مستغلات خبره برای رسیدگی به پرونده و مشکلات الزامی است.

امروزه وکیلان برای رسیدگی به انواع دعاوی حقوقی مرتبط با املاک لازم است که  علاوه بر برخورداری از تخصص لازم، اطلاعات به روز داشته باشند تا بتوانند با دادن مشاوره های حقوقی به موکل خود کمک کنند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص مهم ترین ویژگی ها و مهارت های که یک وکیل ملک حتما از آن ها برخوردار باشد صحبت نماییم. با ما همراه باشید.

وکیل املاک و مستغلات

برای رزرو مشاوره تخصصی به صورت حضوری یا تلفنی، با محمد حاجیلو، وکیل املاک و مستغلات متخصص، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید: 09121275588 و 02128425688

امور مربوط به املاک غالبا امور حقوقی اند. به این نکته توجه نمایید که در صورت مواجهه با امور کیفری باید از مشاوره تخصصی با بهترین وکیل کیفری در تهران بهره مند گردید.

البته چون این موضوعات در امور بانکی نیز دخیل هستند، در برخی موارد که از اسناد املاک و مستغلات در امور بانکی استفاده می کنید باید با بهترین وکیل بانکی در تهران مشورت نمایید.

ویژگی های وکیل املاک و مستغلات

یک وکیل املاک و مستغلات باید چه ویژگی هایی بدارد؟ مهمترین این ویژگی ها از قرار زیر اند:

  • آگاهی کامل نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک: امکان ندارد که یک وکیل با تجربه اطلاعات کافی و آگاهانه ای نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک نداشته باشد. یک وکیل ملکی کاردان و باتجربه این آگاهی ها را از طریق دانش اندوزی و تجربه کسب کرده است.  
  • مطلع بودن از هزینه ها: برای دادن مشاوره حقوقی املاک و مستغلات یکی از موارد بسیار مهمی که یک وکیل باید حتما از آن برخوردار باشد آگاهی از هزینه ها است. در واقع یک وکیل ملک پس از بررسی پرونده و مشکل باید بتواند تشخصی دهد که آیا این پرونده ارزش وقت گذاشتن و صرف هزینه را دارد یا خیر. که این موضوع تنها در صورتی محقق می شود که وکیل ملک از دانش و تجربه ی کافی برخوردار باشد.
  • تجربه کافی: یکی از مواردی که در موفقیت پرونده بسیار تاثیرگذار است میزان تجربه ی وکیل ملک است. به همین دلیل می توان گفت واگذاری یک پرونده ی سنگین به یک وکیل ملک بی تجربه کار مناسبی نباشد. زیرا نیاز به وجود مهارت و دانش تجربی در پرونده های سنگین بیشتر احساس خواهد شد.

مهارت های وکیل املاک و مستغلات

در این بخش به به مهارت های لازم برای وکیل املاک و مستغلات اشاره می کنیم که وی را به عنوان بهترین وکیل تهران در این امور به دیگران می شناساند. این مهارت ها عبارت اند از:

  • نظارت کافی و دقیق بر نحوه ی اجرای احکام: وی باید بتواند نظارت کافی و دقیقی بر نحوه ی اجرای احکام داشته باشد. در واقع پس از انشاء رای توسط قاضی و ارجاع آن به واحد اجرای احکام، این واحد وظیفه ی اجرای صحیح حکم را دارد. وکیل ملکی تهران باید برروی عملکرد نهاد های اجرا کننده حکم نظارت و دقت داشته باشد.
  • نحوه ی تنظیم دادخواست: بهترین وکیل سرقفلی در تهران اذعان می دارد که تنظیم دادخواست در امور ملکی از جمله امور یرقفلی از اهمیت بالایی برخوردار است. حال آنکه نمی توان اهمیت این موضوع را در امور مستغلات نادیده گرفت. در حقیقت بخش اعظم از مهارت و دانش یک وکیل ملکی در تشخیص صحیح و به موقع نوع دعوایی است که باید اقامه کند و در دادخواست بنویسد. بنابراین هنر لایحه نویسی و تنظیم دادخواست جزو مواردی است که وکیل ملک باید از آن برخوردار باشد.
  • پیگیری های لازم برای پرونده: یک وکیل خوب وکیلی است که  که زمان و دقت و تمرکز لازم را برای پرونده اختصاص دهد. بتواند آگاهی و مشاوره ی کاملی به موکلش دهد. مطالب سخت حقوقی را در ساده ترین شکل ممکن به موکل خود منتقل کند و او را از روند پرونده آگاه سازد.

مشاوره با وکیل املاک و مستغلات

انتخاب یک وکیل املاک و مستغلات مناسب برای رسیدگی به پرونده و مشکلات امری بسیار مهم و حیاتی است. عدم توجه کافی به این موضوع و اخذ یک وکیل نامناسب ممکن است سبب صرف زمان و هزینه های بسیاری شود. علاوه بر آن ممکن به طور کلی احتمال گرفتن حق خود را از دست بدهید. از این رو باید در انتخاب وکیل ملکی خود تا حد ممکن تحقیقات لازم را انجام دهید. با چشمانی باز اقدام به انتخاب وکیل و مشاور حقوقی املاک و مستغلات کنید.

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، وکیل املاک و مستغلات متخصص در امور ملکی، بر آنیم تا امکان مشاوره تخصصی با بهترین وکلا را د رامور حقوی و کیفری فراهم آوریم. در صورت نیاز به مشاوره با وکیل مربوطه وارید لینک ها زیر شوید:

بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران

بهترین وکیل چک در تهران

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما