تماس با ما

بهترین وکیل چک در تهران ( آدرس + شماره تلفن )

مشاوره با بهترین وکیل چک در تهران

دعاوی مربوط به چک جز دعاوی رایج محسوب می شود. امروزه با توجه به کاهش استفاده از پول نقد، این موضوع بسیار حائز اهمیت شده است. بهترین وکیل چک در تهران می تواند شما را در مسیر حقوقی و کیفری مربوط به اسناد تجاری یاری رساند. وی بهترین وکیل در تهران است. که با اشراف و تسلط کامل بر قوانین چک، تمامی مراحل مربوطه را به درستی انتخاب می کند. به روند امور تسریع می بخشد و از ضرر و زیان احتمالی برای موکلش جلوگیری می کند.

در این مقاله به بررسی این موضوع و لزوم مشاوره با وکیل متخصص این حوزه می پردازیم و راه های ارتباطی را ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین وکیل چک در تهران

وکیل چک در تهران وکیل پایه یک دادگستری است که با تخصص و معارت های لازم، از تمامی نکات وصول و مطالبه وجه و همچنین قوانین به روز در این حوزه اطلاع و آگاهی دارد. به همین دلیل به راحتی می تواند ضمن جلوگیری از تضییع حقوقی موکل، برای احقاق حقوقش بکوشد.

به عنوان مثال یکی از تخصص ها و مهارت هایی که در این قسمت به آن اشاره می کنیم، تسلط بر قووانین قبلی و آگاهی نسبت به قوانین جدید است. این قوانین مدام در حال تغییر اند و استفاده از انواع چک در حال بروز شدن است. در نتیجه وی موظف است به عنوان بهترین وکیل چک در تهران ، مدام در حال به روز کردن دانش خود باشد.

آنچه در این بخش اهیت دارد آن است که بهترین وکیل چک در تهران با سابقه بالا برای وصول مطالبات شما که مستند به این سند تجاری است، به ترتیب مراحل زیر را به انجام می رساند:

  • طرح دعوا در دادگاه
  • صدور اجراییه
  • توقیف حساب های بانکی و سایر اموال طرف مقابل
  • وصول مطالبات از اموال

این وکیل نسبت به سایر همکاران نقش اساسی تری دارد. یعنی باید بگوییم وقتی با اصطلاح بهترین وکیل چک برگشتی در تهران و شهرستانها یا وصول آن مواجه می شوید باید بدانید که هر دو این اصطلاحات یکی هستند. در معنا و وظایف وکیل متخصص هیچ تفاوتی برای این دو عبارت قائل نیستیم.

مشاوره با بهترین وکیل چک در تهران

در این بخش به منظور جمع بندی، به مشاوره تخصص در این باب می پردازیم. از همراهی شما در این مقاله، سپاسگزاریم.

در دفتر محمد حاجیلو، بهترین وکیل چک در تهران با اتکا بر تجربه کافی در امور حقوقی و کیفری انواع اسناد تجاری و راه های وصل آنها، آماده ارائه خدمات تخصصی به مراجعین محترم هستیم. اگر با این امور سر و کار دارید، ابتدا می توانید از مشاوره تخصصی د راین زمینه بهره مند گردید، سپس با اطمینان خاطر از حصول نتیجه مطلوب، پیگیری امور را به وکیل مربوطه بسپارید تا علاوه بر جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، برای احقاق حقوق شما بکوشد.

بهترین وکیل وصل چک در تهران

برای وصول اسناد تجاری، بعد از مراجعه به بهترین وکیل چک در تهران می توانید از دو راه اقدام کنید. این دو راه عبارت اند از: کیفری و حقوقی. در این قسمت بر آنیم تا هر کدام از این راه ها را مجزا مورد بررسی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که چک یکی از اوراق تجاری و تجارتی به شمار می آید. از این رو به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مشاوره با وکیل تجاری متخصص نیز امری منطقی تلقی می گردد.

در ادامه وصول چک را در دو مورد حقوقی و کیفری بررسی می کنیم. اگر با هرکدام از این روش ها سر و کار دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین وکیل وصول چک از طریق شکایت کیفری

اگر وجه تعیین شده توسط صادر کننده پرداخت نشود، دارنده چک می تواند اقدام به شکایت کیفری کند. اما شکایت کیفری ملزم به رعایت دو نکته می باشد که پیشتر به آنها اشاره کردیم. از قبیل طی مدت 6 ماه از صدور گواهی از بانک به منظور عدم پرداخت وجه چک. طبق نظر بهترین وکیل چک در تهران در صورتی اقدامات قانونی مجاز است، که موارد زیر تحقق یابد:

  • پس از صدور مبلغی که برای پرداخت آن چک بوده را از حسابش خارج کرده باشد.
  • شخص صادر کننده موجودی کافی نداشته باشد.
  • اگر خود صادر کننده بعد از صدور به بانک دستور دهد که از پرداخت خودداری کنند یا تعمدا چک را جوری تنظیم کند که بانک از پرداخت آن سر باز زند.
  • اگر صادر کننده چک با علم به این که حسابش مسدود است، چک را صادر کند.

بهترین وکیل ملکی در تهران اذعان می دارد که این موارد در قرارداد های ملکی مشاهده می شود. با شروط بالا، دارنده می تواند، پس از مشاوره با بهترین وکیل چک در تهران با مراجعه به مراجع کیفری، از جمله دادسرا اقدام به شکایت از صادر کننده کند. مجازات کیفری برای صادر کننده چک، در بردارنده ی منع از داشتن مجدد دسته چک و همچنین حبس خواهد بود.

بهترین وکیل وصول چک از طریق شکایت حقوقی

در این نوع، دارنده چک محدودیت زمانی نخواهد داشت. به عبارتی، هر وقت که بخواهد بعد از مشاوره تخصصی با بهترین وکیل چک در تهران با تنظیم یک دادخواست حقوقی به انضمام:

  • کپی چک بر گشتی
  • کپی گواهی عدم پرداخت بانک

می تواند اقدام به شکایت حقوقی جهت وصول چک بکند. در این شرایط : دارنده چک می تواند علاوه بر محکومیت صادر کننده، هزینه های مربوط به دادرسی و خسارات و ضرر و زیان هایش را از دادگاه مطالبه کند.

بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران به نکته ای کاربردی اشاره می کند. که همچنین وی جهت تامین خواسته اش و وصول شدن چک برگشتی، می تواند تقاضای توقیف اموال منقول و غیر منقول صادر کننده را داشته باشد.

با توجه به میزان دوندگی که پرونده شما نیاز دارد. یا به عبارتی تایم تخصصی که بهترین وکیل چک در تهران و شهرستانها برای شما می گذارد. همپنین با توجه به اینکه شکایت شما در امور چک کیفری باشد یا حقوقی، دستمزد وکیل مربوطه متفاوت خواهد بود.

حق الوکاله وکلا را در مقالات متعددی مورد بررسی قرار دادیم. برای هر کدام گفتیم که مطابق با تعرف و توافقات طرفین است. در این مورد نیز مجددا این موضوع را خاطر نشان می شویم که برای بهترین وکیل چک در تهران نیز همین قاعده را مد نظر داریم. مطابق با عرف و با توجه به توافقی که موکل با وکیل مربوطه دارد حق الوکاله در مرحله اجراییه تعیین می شود.

قوانین جدید صدور چک به گفته بهترین وکیل چک در تهران

بنا به توصیه وکیل چک در تهران ابتدا با چک، انواع آن و قوانین مربوط به آن آشنا می شویم. پیشتر مقاله ای را در باب نکات حقوقی چک در این سایت برای کاربران قرار داده ایم. به منظور مطالعه بیشتر می توانید وارد لینک زیر شوید:

قوانین صدور چک

همانطور که گفتیم، چک سندی تجاری است. به منظور پرداخت وجهی که صادر کننده به دارنده باید بپردازد. چک در معاملات به عنوان پول مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون به معرفی انواع آن می پردازیم. بهترین وکیل چک در تهران باید علاوه بر تسلط بر تعریف عمومی آن، از قوانین به روز حاکم بر آن نیز اطلاع کافی داشته باشد. لازم است بدانید در بین قوانین حاکم، قانون صدور چک تغییرات بیشتری را شامل می شود. با ما همراه باشید.

بهترین وکیل چک در تهران

انواع چک در تعریف بهترین وکیل چک در تهران

بهترین وکیل چک اذعان می دارد: چک ها با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این بخش قصد داریم انواع چک را به صورت جداگانه مورد بررسی قراردهیم. یاد آور می شویم که با توجه به گسترش معاملات و استفاده روز افزون از چک به عنوان پرداختی، قبل از اقدام به صدور هر نوع چک به بررسی نکات و قوانین صدور بپردازید.

ابتدا باید انواع چک را بشناسیم، سپس برای هر نوع از چک، قوانین مربوط به آن را بدانی. تنها در این صورت است که می توانیم درست ترین انتخاب را برای بهترین وکیل چک در تهران و اقدام به جهت وصول آن نماییم. یا اقدامی قانون متناسب با شرایط چک به انجام نماییم. این انواع را می توانیم به صورت زیر عنوان کنیم:

  • کیفری و حقوقی
  • عادی و تایید شده
  • مدت دار
  • تضمین شده
  • سفید امضا و غیره

در صورت نیاز در موضوعات کیفری اسناد تجاری، می توانید از مشاوره بهترین وکیل کیفری در تهران بهره مند گردید. از این طریق می توانید از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری کنید.


جهت مشاوره با بهترین وکیل چک در تهران متخصص در امور مطالبه وجه و زمینه های دیگر از قبیل: ملکی، ورشکستگی، تجاری و انحصار وراثت، می توانید با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 021-28425688 و 09121578855


  • قوانین مربوط به چک عادی چیست؟ این نوع از انواعی هستند که توسط افراد عادی جامعه بدون اعتبار خاصی در وجه سایرین صادر می گردد. بهترین وکیل چک اشاره می کند، اعتبار این نوع، به اعتبار صادر کننده می باشد. این نوع اعتبار پرداختی خاصی ندارند. در نتیجه هنگام دریافت آنها باید از اعتبار صادر کننده آن اطمینان حاصل کرد.
  • قوانین چک تایید شده چگونه است؟ بهترین وکیل چک در تهران پاسخ می دهد که برخلاف انواع عادی آن، که از اعتبار خاصی برخوردار نیستند، این نوع تایید شده، انواعی هستند که بانک وجود وجه قابل پرداخت را در حساب صادر کننده تایید می کند. بدین ترتیب که به اندازه مبلغ حساب صادر کننده را مسدود می کند. به عبارتی برای خرج صادر کننده از حسابش سقف تعیین میکند. به این صورت مبلغ صادر شده از طرف بانک تایید شده به حساب می آید. مبلغ جدا شده و مسدود از حساب صادر کننده تنها به دارنده چک پرداخت می شود. بهترین وکیل چک این نوع را، بسیار حائز اهمیت می داند.

در ادامه به برخی دیگر از قوانین چک های نوع دیگر به صورت جداگانه اشاره می کنیم. به منظور مطالعه بیشتر با ما همراه باشید.

قوانین چک تضمین شده بانکی

این نوع چکی است که به نوعی از طرف خود بانک و به تقاضای مشتری در وجه همان بانک صادر کننده یا یکی از شعبات آن صادر می شود. به اعتقاد بهترین وکیل چک در تهران ،امتیاز این نوع نسبت به سایر انواع آن، تضمین پرداخت توسط خود بانک خواهد بود.

قوانین چک مسافرتی

بهترین وکیل چک در تهران در تعریف این سند تجاری می گوید: این نوع، از انواعی است که در زبان عامیانه آنرا با اصطلاح تراول می شناسیم. در واقع برای تعریف باید گفت: چک کاغذی است که از طرف بانک صادر شده است. همچمین مبلغ نیز روی آن حک می شود.

در صورت مواجهه با پرونده های مربوط با موضوع چک و سفته، اعم از چک های کیفری و حقوقی در تهران با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 09121275588 و 02128425688

قوانین چک سفید امضا

قطعا تا به امروز اصطلاح چک سفید امضا را شنیدید. در مورد این نوع ، بهترین وکیل چک در تهران اذعان می دارد:

این نوع از انواع چک، چکی است که در آن نام صادر کننده به همراه امضا وی درج شده است. اما مبلغی به عنوان پرداخت و زمانی جهت وصول و نامی به عنوان شخص دارنده ذکر نشده است.

قوانین چک مدت دار

اما آخرین مورد چک مدت دارد و قوانین مربوط به آن طبق قوانین مربوطه. چکی که در آن تاریخ صدور و سر رسید با هم همخوانی نداشته باشند را چک مدت دار می نامیم. به عنوان مثال بهترین وکیل چک در تهران اذعان می دارد :

  • تاریخ صدور آن مربوط به بهمن ماه سال 98 باشد.
  • اما تاریخ سررسید آن مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری.

از این که در این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. امیدواریم مطالب موجود برای ارتقا آگاهی و پاسخ به سوالات شما کافی باشد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با استفاده از راه های ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما