تماس با ما

مشاوره حقوقی رایگان و تضمینی

مشاوره حقوقی

امروزه در دادگاه ها پرونده های فراوانی موجود می باشد. به دلیل آگاهی اندک مردم  نتیجه مطلوب در بسیاری حاصل نمی گردد. دلیل این عدم حصول نتیجه مطلوب اصولا نکته های دشوار حقوقی و تخصصی بودن امور حقوقی می باشد. این نکات موجب می شود اشخاص به تنهایی و بدون همراهی وکیل پایه یک دادگستری نتوانند به راحتی پیگیر مشکلات حقوقی خود باشند. قبل از هرگونه اقدامی به جهت تکمیل اطلاعات اولیه می توان از مشاوره حقوقی به صورت کاملا رایگان و نها با یک تماس تلفنی بهره برد. در ادامه راه ارتباطی با بهترین وکیل در تهران را به جهت مشاوره سریع و آسان ارائه خواهیم کرد.

مشاوره حقوقی با وکیل خبره

 مراجعه به دادگاه برای مسائل حقوقی بدون وکیل پایه یک دادگستری مانند این است که شخصی بیمار بدون رجوع به پزشک به درمان خود بپردازد. مسلما در این صورت احتمال بهبود بیمار بسیار ضعیف می باشد. اکثر افراد دلیل مراجعه نکردن خود به وکیل پایه یک دادگستری را را عدم توان مالی ، اعلام می کنند. نکته ای که این افراد از آن غافل می باشند ضررهای غیر قابل جبرانی است که این موضوع در آینده برای آنان در پی خواهد داشت. دفتر حقوقی حاجیلو جهت رفاه حال هم وطنان برای افراد ناتوان اقدام به ارائه مشاوره حقوقی تخصصی نموده است. با این کار از زیان های مالی فراوان که ممکن است به این اشخاص وارد گردد جلوگیری نماید.

تلفن دفتر حقوقی محمد حاجیلو جهت مشاوره حقوقی :28425688-021 و 09121275588

مشاوره حقوقی رایگان و تضمینی

مشاوره حقوقی تخصصی

در نظر داشته باشید که در هر زمینه ای باید از مشاوره حقوقی تخصصی بهره مند گردید. به عنوان مثال در زمینه امور ملکی، باید از مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران استفاده کنید. این امر در مسائل متفاوت اعم از : انحصار وراثت، تجاری، قراردادها، امور مربوط به خانواده، طلاق توافقی، ورشکستگی وغیره صادق است. به عنوان مثالی دیگر در امور کیفری، بهترین گزینه برای مشاوره تخصصی، بهترین وکیل کیفری در تهران خواهد بود. در نتیجه در نظر داشته باشید که در هر حوزه ای، به وکیل متخصص مربوطه مراجعه کنید.

به طور کلی در بحث مشاوره حقوقی تخصصی، وکلا با تسلط بر قوانین حاکم و رایج در ایران اعم از : قانون مدنی ، قانون کیفری ، آیین های دادرسی و قانون مجازات اسلامی گره گشای شما خواهند بود.

مزیت مشاوره حقوقی

یکی از نکات بسیار مهم در مورد مشکلات حقوقی ارزش زمان می باشد. متاسفانه مسائل حقوقی فرصت تجربه کسب نمودن را به افراد نمی دهد. این نکته به این معناست که صرفا کسب تجربه هزینه های جبران ناپذیر مالی و زمانی را به همراه خواهد داشت. به این جهت اگر به وکیل پایه یک دادگستری دسترسی ندارید یا اطلاعی از وکلای پایه یک مجرب ندارید می توانید به وسیله تماس تلفنی  از مشاوره حقوقی دفتر حقوقی حاجیلو که توسط بهترین وکلای پایه یک شهر تهران ارائه می گردد بهرمند گردید. دفتر حقوقی حاجیلو با گرد هم آوردن مجموعه ای از بهترین وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به شما هم میهنان عزیز می باشد.

جهت مشاوره با وکیل متخصص ، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 09121275588

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل

در این بخش به منظور سخن پایانی، بر آنیم تا وظیفه بهترین وکیل را پس از ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. به عنوان مثال بعد از ارائه مشاوره حقوقی تخصصی، وظیفه وکیل تجاری متخصص عبارت است از: دعاوی انواع شرکت های تجاری ، تسویه و ورشکستگی و غیره. دیگر وظایف وکیل متخصص به شرح زیر است:

  • خانواده: ازدواج ، طلاق ، نفقه ، مهریه ، اجرت المثل ، طلاق توافقی ، نحله ، ارث زن ، حضانت فرزندان ، طلاق از سوء مرد ، محاسبه مهریه به نرخ روز
  • تنظیم انواع قراردادها از جمله: اجاره ، بیع ، صلح ، وکالت ، اقامتگاه ، تابعیت ، ادله اثبات دعوی .
  • کیفری : حدود ، تعزیرات ، قتل ، جعل ، توهین ، سرقت ، تهدید ، آدم ربایی ، کلاهبرداری ، جرایم پزشکی ، انتقال مال غیر، خیانت در امانت ، رابطه نامشروع
  • وکالت در امور حسبی از جمله وصیت ، انحصار وراثت ، ولایت ، قیمومت
  • وکالت در امور ثبت احوال از جمله ، ازدواج موقت ، اخذ و ابطال شناسنامه ، تغییر سن شناسنامه ، تغییر نام و نام خانوادگی  در شناسنامه ، حذف نام همسر سابق در شناسنامه
  • دعاوی اوراق تجاری:  چک و سفته ، برات و وکالت قضایی ، وکالت دادگستری ، وکالت تام ، وکالت خاص ، وکالت مطلق وکالت مقید و وکالت در توکیل .
  • وکالت در دعاوی ملکی از جمله : الزام به تنظیم سند رسمی ، تقسیم و فروش مل مشاع ، سرقفلی ، تصرف عدوانی
    خلع ید اجاره ،  مشکلات ثبتی املاک و غیره
  • انجام خدمات بین المللی از جمله : ثبت شرکت در سرتاسر دنیا – تنظیم قراردادهای بین المللی و داوری بین المللی

دفتر حقوقی حاجیلو با بهره مندی از وکلای مجرب و با سابقه پایه یک دادگستری بهترین خدمات و مشاوره حقوقی را به شما ارائه می نماید.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما