تماس با ما

همه چیز درباره دعاوی تصرف عدوانی

دعاوی تصرف عدوانی

دعاوی تصرف عدوانی یکی از دعاوی رایج در زمینه دعاوی ملکی هستند که امروزه در دادگاه ها بسیار طرح می گردد. این دعاوی دارای نکاتی هستند که ضمن بررسی آن ها در این مقاله، به ارائه راه های ارتباطی با بهترین وکیل در تهران در این امور می پردازیم. با ما همراه باشید.

وکیل ملکی در دعاوی تصرف عدوانی که جز دعاوی ملکی به حساب می آیند راهنمای شما خواهد بود. همانطور که در مقاله های دیگر اشاره کردیم، بهترین وکیل ملکی در تهران و شهرستان ها برای امور ملکی، وکیل پایه یک دادگستری می باشد. که بر امور ملکی تسلط کافی دارد.

دعاوی تصرف عدوانی

بهترین وکیل کیفری در تهران این دعوا را دعوای کیفری می نامد. هنگامی که فردی ملک دیگری را بدون توجیه به تصرف خود در می آورد این دعوا شکل می گیرد.

در دعاوی تصرف عدوانی قبل از هرچیز می باست سابقه قبلی خواهان اثبات و پس از آن تصرف عدوانی خوانده اثبات گردد. گفتنی است در صورت عدم اثبات سابقه تصرف خواهان رأی می بایست به صورت قرار صادرگردد ونه حکم.

وکیل دعاوی تصرف عدوانی

دفتر حقوقی محمد جاجیلو و همکاران با تجربه کافی و دانش به روز تا کنون توانسته با ارائه خدمات به کسانی که به دنبال وکیل ملکی در تهران بوده‌ اند یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه دعاوی تصرف عدوانی باشد.

لازم به ذکر است دعاوی ملکی انواع مختلفی دارند و در هر موضوع از دعاوی ملک، وکیل مورد نظر ملزم به داشتن دانش و سابقه کافی است. به عنوان مثال برای امور سرقفلی، بهترین وکیل سرقفلی در تهران و شهرستان ها با تسلط خود بر مواد قانونی و روند رسیدگی به پرونده مربوطه می تواند راهنمای شما باشد.

در ادامه شماره تماس وکیل را برایتان قرار می دهیم.

دعاوی تصرف عدوانی و دادنامه مربوطه
وکیل ملکی در تهران وکیل پایه یک دادگستری

برای استفاده از مشاوره تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری با دفتر حقوقی محمد حاجیلو در باب دعاوی تصرف عدوانی و سایر امور حقوقی و کیفری، ، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید:09121275588 و 28425688-021


دادنامه دعاوی تصرف عدوانی

برای آنکه در دعاوی تصرف عدوانی با روند رسیدگی به موضوع و نظر قضات در این باره آشنا گردید، در این بخش دادنامه ای را در این راستا ارائه می دهیم. این دادنامه شامل دادنامه بدوی و دادنامه تجدید نظر استان است.

رأی دادگاه بدوی

شماره پرونده: 9309982650200398 شماره دادنامه: 9309972650201262  تاریخ: 1393/09/25

در ابتدای دادنامه یکی از دعاوی تصرف عدوانی می خوانیم: در خصوص دادخواست تقدیمی ز. ک. با وکالت الف. د. به طرفیت الف. الف. به خواسته رفع تصرف عدوانی از یک واحد آپارتمان به استناد یک فقره شهادت‌نامه، نظر به اینکه دعوی تصرف عدوانی مستلزم اثبات سبق تصرف خواهان و لحوق تصرف عدوانی خوانده می‌باشد که این امر محقق نمی‌باشد. مستند مذکور نیز کفایت از این ندارد.

لذا دادگاه دعوی خواهان را وارد ندانسته .با استناد به ماده 161 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به بطلان دعوی صادر و اعلام می‌نماید. رأی دادگاه حضوری، ظرف مهلت بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی شهرستان قدس/ محمد انصاری فرد


رأی دادگاه تجدیدنظر استان

رای دادگاه تجدید نظر استان در باب دادنامه یکی از دعاوی تصرف عدوانی که در قسمت قبلی ارائه شد،اینگونه آغاز می شود: تجدیدنظرخواهی خانم ز. ک. با وکالت آقای الف. الف. به طرفیت آقای الف. الف. نسبت به دادنامه شماره 9301262 مورخ 25/09/93 شعبه 2 محاکم عمومی شهرقدس دائر بر صدور حکم به بطلان دعوای تصرف عدوانی از یک واحدآپارتمان در…

از این جهت وارد و موثراست که در صورت خدشه در ارکان تصرف عدوانی نتیجه رأی می‌بایست به صورت قرار شکلی صادرگردد و نه حکم ماهوی. فلذا ضمن نقض رأی معترض‌عنه به استناد ماده 358 قانون آیین دادرسی مدنی در خصوص دعوای نخستین به لحاظ عدم احراز شرط سبق تصرف به استناد ماده 2 قانون مذکور قرار رد دعوی صادر و اعلام می‌گردد. این رأی قطعی است.

شعبه 46 دادگاه تجدیدنظر استان تهران – رئیس و مستشار / حسین حمیدی راد – محمود عاشورخانی


مشاوره با وکیل دعاوی تصرف عدوانی

محمد حاجیلو یکی از وکلای برتر در زمینه امور ملکی از جمله دعاوی تصرف عدوانی می باشد. با استفاده از شماره تلفن های ارائه شده به راحتی می توانید رد اسرع وقت جهت رزرو مشاوره تخصصی خود اقدام نمایید: 09121275588 و 28425688-021

این دفتر در امور حقوقی و کیفری تخصصی دیگری نیز سابقه درخشان دارد. جهت دسترسی به راه های ارتباطی با وکلای هر حوزه روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران

بهترین وکیل ورشکستگی در تهران

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما