تماس با ما

بهترین وکیل خانواده در تهران برای مشاوره تخصصی

مشاوره با بهترین وکیل خانواده در تهران

امور مربوط به خانواده به دلیل پیچیدگی قوانین از مهمترین امور حقوقی به شمار می آیند. از این رو بهترین وکیل خانواده در تهران کسی است که در این موضوعات می تواند راهنمای شما باشد . از ضرر و زیان احتمالی شما جلوگیری به عمل آورد.

توجه کنید که امور خانواده امور حقوقی اند. اگر این بحث برایتان جنبه کیفری پیدا کرد، از بهترین وکیل کیفری در تهران یاری بجویید تا به دلیل عدم آگاهی و ایجاد درگیری از احقاق حقوقتان باز نمانید.

بهترین وکیل خانواده در تهران

مطالبی را که اکنون  به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران می خواهم در این مقاله  بیان نمایم در خصوص ازدواج است. اینکه ازدواج به چه معناست و معنای لغوی آن چیست؟ در حقوق نکاح به چه معنا به کار برده می شود و حقوقدانان چه تعریفی از ان ارائه داده اند؟ آیا ازدواج فقط به جهت تمتع جنسی زن و مرد از یکدیگر است و یا غرایض دیگری موجب انعقاد عقد نکاح و ازدواج می گردد؟ به عنوان وکیل متخصصص خانواده با انواع عقد ازدواج آشنا می شویم و تفاوت آنها را با یکدگیر خواهیم دانست.

البته فقط مسائل مربوط به ازدواج در حوزه فعالیت های این وکیل نیست. دعاوی متفاوت دیگری هم می توان نام برد که در تخصص بهترین وکیل خانواده در تهران جای دارند. مانند شکایت فرزند از والدین که از طرف پسر و دختر بر علیه مادر یا پدر، به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم پرداخت نفقه و یا حتی تنبیه بدنی صورت می پذیر.

آیا برای شما اهمیت دارد که بهتریند وکیل خانواده که با آن همکاری می کنید خانم باشد یا آقا؟ در بطن ماجرا تفاوتی وجود ندارد. در اصل آن وکیلی انتخاب می شود که دارای تخصص و تجربه بیشتری است و بهتری می تواند موکلینش را راهنمایی کند. اما اگر اصرار به مشاوره و پیگیری امور خود توسط وکیل خانم دارید در مجموعه حقوقی و کیفری محمد حاجیلو راهنمای شما هستیم.

ویژگی بهترین وکیل خانواده در تهران

وکیل خانواده در تهران شخصی است که در امور ازدواج و خانواده و اصول و قوانین آن اشراف کامل دارد. وی باید تجربه کافی در پرونده های مختلف ( مهریه ، نفقه زوجه ، طلاق و … ) داشته باشد.

قوانین به روز را دنبال کند و توانایی ایجاد صلح بین طرفین را دارا باشد. در چنین صورتی این فرد به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران شناخته می شود. در ادامه می توانید با استفاده از شماره تماس های مربوطه با بهترین وکیل در تهران در ارتباط باشید.

بهترین وکیل خانواده در تهران

برای مشاوره تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری با وکیل پایه گستری، بهترین وکیل خانواده در تهران با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید: 02128425688 و 09121275588


مشاوره با بهترین وکیل خانواده در تهران

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو بر آنیم تا در امور متفاوت و پرونده های مختلف در زمینه خانواده ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهیم . تا با جلوگیری از هدر رفتن زمان و اعمال هزینه های گزاف بهترین نتیجه برای مراجعین محترم حاصل گردد. از این رو تلفن های مربوطه جهت ارتباط با بهترین وکیل خانواده در تهران را برایتان قرار می دهیم. با ما تماس بگیرید: 28425688-021 و 09121275588

در نظر بدارید اگر در جریان مطالبه و وصول مهریه با امور ملکی درگیر شوید، نخستین اقدام بهره مندی از مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران است. از این موضوع غافل نمانید. در ادامه به بررسی نکات حقوقی ازدواج می پردازیم.

یکی از وظایفی که برای بهترین وکیل خانواده در تهران متصور هستیم، امور مربوط به طلاق است. تفاوتی ندارد که طلاق مورد نظر توافقی باشد یا خیر. مهم تبحز وکیل در حل و فصل انواع دعاوی مربوط به طلاق است. غالبا افرادی که با امور مربوط به طلاق سر و کار دارند باید از این توانایی برخوردار باشند که بتوانند عواطف و احساسات خود را کنترل نمایند و در جهت احقاق حقوق موکلین خود بکوشند. حتی اگر این کوشش منتهی به صلح میان آنها باشد.

تعریف ازدواج

بهترین وکیل خانواده در تهران اذعان می دارد:

ازدواج که نام دیگر آن نکاح است در قوانین ایران و در قوانین بسیاری از کشورها تعریف نمی شود. نکاح در لغت یعنی پیوستن. اگر بخواهیم از آن تعریف حقوقی بداریم می توان در یک تعریف اینگونه بیان داشت که: نکاح یا ازدواج یک قرارداد است. ما بین زن و مرد منعقد می گردد تا:

  • به موجب آن زندگی را با یکدیگر شریک شوند.
  • متحد شوند.
  • خانواده را تشکیل دهند.

البته طبق نظر بهترین وکیل خانواده در تهران برخی دیگر از حقوقدانان نکاح یا ازدواج را اینگونه تعریف کرده اند که نکاح عقدی است ما بین زن و مرد که به موجب آن حق تمتع جنسی از یکدیگر را پیدا خواهند کرد.

انواع ازدواج و عقد نکاح

در کنار تمامی انواع و اقسام عقودی که با آنها امروزه سر و کار داریم یکی از پرکاربردترین عقودی که در میان خانواده ها رایج هست عقد ازدواج یاعقد نکاح  است. در هر کدام از نوع عقود می توانید از مشورت با بهترین وکیل خانواده در تهران بهره مند شوید. بنا بر حقوق ایران دو نوع عقد ازدواج داریم.

  • عقد ازدواج/ نکاح دائم
  • عقد ازدواج/نکاح موقت: نام های دیگر نکاح منقطع ، نکاح متعه یا نکاح موقت می باشد . این نوع نکاح در فقه امامیه و مذهب تشیع پذیرفته شده. و در میان فقه عامه و اهل تسنن جایگاهی ندارد. همچنین در کشورهای غربی نیز نکاح/ازدواج موقت وجود ندارد.

انواع ازدواج از زبان بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در تهران و وکیل پایه یک دادگستری در این خصوص که چه تفاوت ها و چه شباهت های مابین این دو ازدواج وجود دارد بیان می دارد: این دو ازدواج در بسیاری موارد از جمله شرایط ازدواج و موانع آن و همچنین آثار مانند یکدیگر بوده و شباهت دارند. بنابراین اصولا با یکدیگر شباهت دارند مگر در مواردی که در ادامه بیان می شود که با یگدیگر اختلاف دارند.

فرزند ناشی از ازدواج از مواردی است که بهترین وکیل خانواده در تهران به آن اشاره می کند. از جمله شباهت های ما بین این دو عقد در خصوص اولاد است. تفاوتی در فرزند ناشی از این دو ازدواج وجود ندارد و در واقع فرزند ناشی از ازدواج موقت از همان حقوقی برخوردار است که فرزند ناشی از نکاح دائم برخوردار است. در ادامه به بررسی تفاوت ها خواهیم پرداخت که از اهمیت بالایی برخوردارند.

تفاوت ازدواج دائم و ازدواج موقت

بهترین وکیل خانواده در تهران در ذیل به تشریح تفاوت ازدواج دائم و ازدواج موقت با یکدیگر می پردازد. و با توجه به تفاوت های زیاد موجود ما بین این دو نوع عقد لازم هست که در این خصوص حتما با یک وکیل پایه یک دادگستری و متخصص و وکیل خانواده مشورت نمایید

  • مدت تعیینی : وکیل خانواده و در  خصوص این تفاوت بیان می دارد: درازدواج دائم نیازی به تعیین مدت برای این نوع عقد نیست. این در حالی است که در ازدواج موقت حتما می بایست مدت زمانی برای این نوع عقد تعیین گردد. در غیر اینصورت یعنی بدون مدت بودن چنین عقدی واقع نمی گردد.
  • تعیین مهر: وکیل پایه یک دادگستری در این خصوص بیان می دارد: در ازدواج دائم می توان مهریه را تعیین کرد . یا می توان مهریه ای تعیین نکرد . که همانطور که در بحث #مهریه بیان شد : بسته به آن که نزدیکی انجام شود یا خیر به ترتیب به زن مهرالمثل یا مهر المتعه تعلق می گیرد. اما در ازدواج موقت حتما باید مهریه تعیین گردد. در واقع از شرایط اساسی ازدواج موقت تعیین مهریه است و اگر مهریه تعیین نگردد عقد ازدواج موقت باطل است و مانند آن است که عقد ازدواج موقت منعقد نشده است.

البته بهترین وکیل خانواده در تهران تنها به همین تفاوت ها اکتفا نمی کند.

بهترین وکیل خانواده در تهران در ادامه تفاوت ها را به اینگونه توضیح می دهد:

بهترین وکیل خانواده در تهران در ادامه به تفاوت های دیگر انواع ازدواج می پردازد. این تفاوت ها عبارت اند از:

  • نفقه : یکی از آثار نکاح دائمی آن است که تحت شرایطی مشخص به زن نفقه تعلق می گیرد. شوهربایر ب زن نفقه بدهد. اما در ازدواج موقت اصل آن است که به زن نفقه تعلق نمی گیرد. مگر آنکه عقد ازدواج موقت مبنیا بر آن منعقد شده باشد. یا زن و مرد با یکدیگر توافق کنند که نفقه به زن تعلق بگیرد . در غیر این موارد در ازدواج موقت نفقه به زن تعلق نمی گیرد. زن مستحق نفقه نمی باشد. لذا در خصوص چگونگی تعلق گرفتن نفقه به زن در ازدواج موقت لازم است از بهترین وکیل خانواده در تهران راهنمایی بگیرید
  • جدائی زن و شوهر از یگدیگر :در ازدواج دائم زن و شوهر به موجب طلاق یا فسخ نکاح می توانند از یکدیگر جدا شوند. طلاق مختص ازدواج دائم است . اما در ازدواج موقت زن و شوهر به موجب انقضا مدت یا بذل مدت و یا فسخ نکاح از یکدیگر منفک و جدا می شوند. به هنگام جدائی برای رعایت شرایط آن و حفظ حقوق طرفین بهتر است با وکیت متخصص خانوداه صحبت کنید
  • عده زن : عده زن پس از جدایی  به موجب طلاق یا فسخ نکاح در خصوص ازدواج دائم سه طهر است. اما عده زن پس از جدایی به موجب بذل مدت یا انقضا مدت یا فسخ نکاح در خصوص ازدواج موقت دو طهر است. در صورتی که زن با وجود اقتضای سن عادت نبیند عده زن به ترتیب در ازدواج موقت و ازدواج دائم 45 روز و سه ماه است . عده وفات و عده زن حامله در مورد ازدواج دائم و ازدواج موقت با یکدیگر مشابهت دارد.
  • ارث بری زن و شوهر از یکدیگر : در نکاح دائم زن و شوهر از یکدیگر ارث می برند. این در حالی است که در ازدواج موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند .
بررسی یک سوال رایج توسط بهترین وکیل خانواده در تهران

آیا می توان شرط توارث ما بین زن و شوهری که در ازدواج موقت هستند گذاشت؟

در این بخش به عنوان سخن پایانی بعد از آشنایی با ویژگی ها و تاثیر مشاوره تخصصی با وکیل خانواده در تهران و ارائه راه های ارتباطی، به پاسخ به این پرسش رایج و پرتکرار می پردازیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

 در پاسخ به این سوال طبق نظر بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران باید بگوییم اختلاف نظرهای بسیاری  که ما بین فقها وجود دارد . اما بهترین وکیل خانواده در تهران تاکید می نماید که نظر اکثریت فقها آن است که با وجود آمره بودن قواعد ارث و ارتباط آن با نظم عمومی چنین شرطی مناط اعتبار نیست. و از درجه اعتبار ساقط می باشد. در واقع نمی توان چنین شرطی را گذاشت.

آیا بهترین وکیل خانواده در تهران به صورت رایگان برای موکلین خود به فعالیت می پردازد؟ پاسخ به صورت قاطعانه خیر است. هر فردی به جهت هزینه ی وقت تخصصی خود در برابر کاری که برای دیگران انجام می دهد مستحق دریافت اجرت است. این هزینه برای وکلا را تحت عنوان حق الوکاله می شناسیم و باید بدانید که این مبلغ به صورت توافقی میان موکل و وکیل تعیین می شود. در نهایت نیز طرفین علاوه بر مبلغ بر سر نحوه پرداخت آن به توافق می رسند و کار آغاز می شود.

به عنوان کلام آخر باید بگوییم اگر با مطالعه این مقاله همچنان سوالی در ذهن دارید بهتر است از راه های ارتباطی موجود استفاده نموده و با مشاوره تخصصی به پاسخ سوالات خود دست یابید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما