وکیل تخلیه ملک در دعاوی تخلیه

تخلیه ملک

وکیل تخلیه ملک همانگونه که از اسمش مشخص است وکیلی می باشد که قادر است در دعوای تخلیه ملک راهنما و مشاور شما باشد. در حال حاضریکی از موضوعات و مسائل مهمی که امروزه منشا بسیاری از دعاوی در محاکم حقوقی است، مسئله تخلیه مستاجر و دعوای تخلیه ملک می باشد. همانطور که می دانید اگر مستاجر به بندهای موجود در قرارداد پایبند باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما در صورت عدم رعایت موارد در قرارداد، صاحب خانه می تواند نسبت به تخلیه مستاجر اقدام کند. گاهی اوقات مستاجر با وجود اطلاع از بندها حاضر به تخلیه ی ملک نمی باشد. در این حالت راهنمایی و مشاوره گرفتن ازیک وکیل املاک ضرورت پیدا می نماید.

در ادامه در این مقاله ضمن بررسی موضوع تخلیه ملک، راه ارتباطی با بهترین وکیل در تهران که در این حوزه تخصص دارد را، ارائه می دهیم. با ما همراه باشبد.

دعوای تخلیه ملک

قرارداد اجاره قراردادی است که بین مستاجر و مالک نوشته می شود. این قرار داد یکی از روابط حقوقی است که در آن فردی به نام مستاجر، منفعت یک موضوع خاص را از فرد دیگر به نام موجر دریافت میکند. در مقابل، مبلغی رابه عنوان اجاره به مالک می ‌پردازد. یکی از مشکلاتی که در پایان مورد اجاره پیش می ‌آید و سرمنشا این دعوا است، عدم تخلیه ملک از طرف مستاجر است.

بهترین وکیل ملکی در تهران اذعان می دارد که قانون برای این موضوع راه حل هایی برای مالک وضع کرده است. تا از این طریق حقوق او را از مستاجری که قانون را می شکند، بگیرد. در چنین موردی، دعوای تخلیه ملک از طرف موجر علیه مستاجر مطرح می ‌شود. البته ممکن است مالک برای خود در طول مدت قرارداد، حق فسخ ایجاد کرده باشد که به آن خیار شرط می گویند. وکیل تخلیه ملک با آگاهی و تسلط بر این قوانین، راهنمای شماست.

وکیل تخلیه ملک

موضوعات ملکی، موضوعات پیچیده ای هستند. پرونده های مربوط به این حوزه متعدد اند. این نکته را مد نظر داشته باشید که د رهر موضوع ملکی، باید به وکیل متخصص آن موضوع ملکی مراجعه کنید. به عنوان مثال در پرونده های ملکی می توان به موضوع سرقفلی اشاره کرد که بسیار مهم و تخصصی است. دقت فرمایید که در این بحث، حتما از مشاوره با بهترین وکیل سرقفلی در تهران بهره مند گردید.


به منظور مشاوره با محمد حاجیلو، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید:

09121275588 و 02128425688


صدور حکم تخلیه ملک

طبق گفته های وکیل تخلیه ملک ، در قراردادهای اجاره در حوزه‌ ی املاک و اراضی ممکن است پیش یا پس از اتمام قرارداد بین طرفین اختلاف پیش بیاید. در این صورت مراجع قانونی از طریق حکم تخلیه نسبت به تخلیه مستاجر اقدام خواهند کرد.

با توجه به ‌قانون روابط موجر و مستاجر، مرجع صالح برای دعوای تخلیه و دستور تخلیه ملک، شوراهای حل اختلاف می باشند. رسیدگی به دعوا شکل پیچیده ای ندارد. در مواردی که به موجب قرارداد، مستاجر مبلغی را به عنوان قرض الحسنه یا پول پیش به موجر پرداخت کند، برای آغاز رسیدگی، کل این مبلغ به حساب دادگستری تودیع می‌ شود. سپس دادخواست، ضمن ارائه رسید به ثبت می ‌رسد.  

وکیل تخلیه ملک

همانطور که در ابتدا گفتیم، وکیل تخلیه ملک شخصی است که به بررسی و رفع مشکل بین موجر و مستاجر می پردازد. وی موضوع و دعوای موجود را به مرجع صالح ارجاع می دهد. پس از احراز مالکیت و ذینفعی موجر، دستور تخلیه ملک را می‌ گیرد. پس از آن مامور، موظف می‌ شود که در مدت زمان 24 ساعت این امر را به مستاجر ابلاغ کند. همچنین در نسخه دیگر، رسید دریافت نماید.  

بهترین وکلا در خصوص موضوعات تخلیه افرادی می باشند که در دستور تخلیه مستاجر تخصص دارند. وکیل متخصص املاک، به تمامی قوانین و تبصره های موجود در قانون تسلط دارد. به همین دلیل مراحل مربوط به صدور حکم تخلیه را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. البته بعضا با ایجاد درگیری بین مالک و مستاجر، موضوع کیفری می شود. در این بین بهترین وکیل کیفری در تهران راهنمای شماست.

مشاوره با وکیل تخلیه ملک

 برای تنظیم کردن قراردادهای ملکی بهتر است که حتما به شکل اصولی و قانونی این کار را انجام دهید. تا از این طریق از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. در غیر این صورت اگر از قوانین آگاهی ندارید، برای حکم تخلیه باید به وکیل تخلیه ملک مراجعه کنید. لازم است بدانید که دعاوی ای که در خصوص تخلیه مطرح می‌ شود، به چند صورت عنوان می شود.

بعضی افراد به علت عدم آگاهی از قوانین، طرح دعوای اشتباه می‌ کنند. در نهایت این دادخواست به دلیل اشتباه رد می شود. بنابراین اینکه چه عنوانی موضوع طرح دادخواست قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت می باشد. برای این کار لازم است که حتما با یک وکیل تخلیه ملک صحبت کنید. وکیل ملک در ابتدای کار همه ی مدارک و شواهد را مورد بررسی قرار می دهد. سپس یک دادخواست صحیح و مرتبط را ثبت می نماید. نکته ی قابل توجه آنکه اگر دادخواست به شکل غیر صحیح و ناقص ثبت شود، چیزی جز اتلاف هزینه و زمان برای شما ندارد.  

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما