بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کیست؟

وکیل متخصص جرایم اقتصادر

حل و فصل، دفاع و پیگیری پرونده های مربوط به جرایم اقتصادی به دلیل ابعاد گسترده ای که دارند باید به بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران و شهرستانها واگزار گردند. وکیل متخصص جرایم اقتصادی با تخصص و علم کافی در این مورد وارد عمل می شود تا در راستای احقاق حقوق موکل در صورت اتهام بکوشد. اگر ببه دنبال فردی متخصص در این امور هستید در این مقاله با بررسی نقش به سزای وی و دسترسی به پل های ارتباطی با وی، همراه ما باشید.

معرفی بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری است که نسبت به کلیه ی حقوق و قوانین مربوط به اقتصاد کشور ایران آگاهی و اطلاعات جامع دارد. جرایم اقتصادی طیف وسیعی دارند. قوانین مربوط به آنها پیچیده است.

از طرفی جرایم اقتصادی بر روی جامعه و اقتصاد به‌صورت عمومی تأثیر خواهند گذاشت. به همین جهت بسیار حائز اهمیت است ، شخصی که می‌خواهد وکیلی را انتخاب کند، باید بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در این امور را برگزیند. تا با آگاهی بسیار بالایی  که در قواعد مربوط به اقتصاد دارد ، به بهترین شکل بتواند از شخص موکل در بحث وقوع این جرایم دفاع نماید.در ادامه می‌توانید از شماره تلفن وکیل متخصص جرایم اقتصادی بهره مند شوید.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی کیست؟

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در تعریفی ساده و قابل درک این جرم ها را به این شکل توضیح می‌دهد : به کلیه رفتارها و اعمالی که باعث بر هم ریختن و اخلال در اقتصاد یک کشور می‌گردد. مصداق بارز جرم است جرایم اقتصادی می‌گوییم. در واقع این جرایم معمولاً در سطح بسیار گسترده و به جهت ضربه وارد ساختن به نظام اقتصادی یک کشور انجام می‌شود.

بهترین وکیل بانکی در تهران اذعان می دارد که این جرایم یکی از متداولترین جرایم در امور بانکی محسوب می شوند.

انواع خاص جرایم اقتصادی از زبان بهترین وکیل جرایم اقتصادی

جرایم اقتصادی انواع و دامنه وسیعی دارند. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران با داشتن تجربه کافی در این زمینه می تواند شمارا راهنمایی کند. در ادامه به توضیح مختصر وکیل مربوطه در انواع این جرایم می پردازیم. از همراهی شما سپاسگذاریم.

  • پول‌شویی : در این جرم شخص از راه‌های نامشروع و نادرست اقدام به درآمدزایی می کند؛ به عنوان مثال فردی از راه قاچاق مواد مخدر پول زیادی به دست می‌آورد. در مواردی وی پول به دست آورده را در راه درست و مشروع سرمایه‌گذاری می‌نماید. اما حتی با توجه به اینکه وی آن سرمایه‌را در راه درست بکار بگیرد ، این جرم نیز از جرایم اقتصادی محسوب می‌شود.
  • اختلاس:به این معنا است که کارمندانی که مرتبط به مؤسسات و ادارات دولتی و یا غیردولتی هستند از محل اموال آن مؤسسات و ادارات اقدام به برداشت پول نمایند.

این جرایم از نوع کیفری تلقی می شوند. مشورت با وکیل کیفری متخصص در این زمینه و یا همان وکیل متخصص جرایم اقتصادی راهگشا خواهد بود.به عبارتی وکیل خوب در این حوزه ، وکیل کیفری متخصص در امور اقتصادی است.

برای ارتباط سریع و آسان با بهترین وکیل جرایم اقتصادی و بهترین وکیل کیفری در تهران کلیک کنید

در ادامه انواع جرایم اقتصادی

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در ادامه اذعان می دارد:

  • رشوه: رشوه عملی می‌باشد که در قانون ایران جرم‌انگاری شده است. انجام آن باعث بروز فساد در مؤسسات و ادارات دولتی می‌گردد. وقتی که فردی تحت عنوان کارمند در مؤسسات و ادارات دولتی با دریافت مبلغی تحت عنوان انعام یا شیرینی انجام یک کار را که بر عهده ندارد یا قانونی نیست را برعهده بگیرد ، رشوه گرفته است. این روش می تواند حتی به صورتی باشد که وی نسبت به عدم انجام یک کار مبادرت ورزد.
  • فرار مالیاتی: این عمل به‌صورت جعل اظهارنامه مالیاتی و یا عدم ارسال گزارش‌هایی مبنی بر میزان در آمد  و عدم ثبت درآمد صورت می‌گیرد. به طور کلی به حالتی گفته می‌شود که اشخاص اعم از  حقیقی و حقوقی اقدام به انجام کارهایی می کنند که به‌نوعی از پرداخت مالیات به طور کامل سرباز بزنند. یا قسمتی از  مالیات خود را نپردازند. وکیل جرایم اقتصادی در تهران در صورت متهم شدن موکلش ، می تواند به خوبی از وی دفاع به عمل آورد.
  • کلاهبرداری:در این مورد افراد با استفاده از وسایل تقلبی و جعلی قربانیان خود را فریب میدهند. از این روش سعی دارند تا پول یا مال موضوع جرم کلاهبرداری را به صورت غیرقانونی تصاحب کنند.

به منظور مطالعه بیشتر در زمینه کلاهبرداری و ارتباط سریع و آسان با بهترین وکیل درتهران کلیک کنید

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران و بهترین وکیل متخصص جرایم اقتصادی کیست؟
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص جرایم اقتصادی

به منظور مشاوره تلفنی و یا رزرو مشاوره حضوری با دفتر حقوقی محمد حاجیلو ، وکیل پایه یک دادگستری ،

وکیل جرایم اقتصادی در تهران با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری ، تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021


ویژگی های جرایم اقتصادی از دید بهترین وکیل جرایم اقتصادی

از آنجایی که جرایم اقتصادی در ابعاد گسترده انجام می‌شود. برای شناخت ویژگی های آن حتما باید از بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کمک بگیرید.

  • هدف کسب سود های هنگفت است. پس باید سراغ فعالیت هایی حرفه ایی در قالب فعالیت های تجاری و اقتصادی که دارای مانور مالی بالا هستند رفت.این ویژگی نشان میدهد وکیل متخصص جرایم اقتصادی باید در زمینه تجاری نیز از توانایی بالایی برخوردار باشد.
  • عملکرد دقیق. هماهنگ. سازمانی
  • رفتار مجرمین در قالب فعالیت های فنی و صنعتی، تجاری و به صورت کاملا حرفه ایی و در قالب قانون انجام می‌‍شود.
  • این نوع جرایم به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر افراد تاثیر می‌گذارد.

آثار مخرب جرم از نظر بهترین وکیل جرایم اقتصادی

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران تاکیید میکند این جرم ها باعث کاهش ارزش پول و افزایش نرخ تورم می شود. در نتیجه این جرایم چیزی به جز تخریب امنیت اقتصادی جامعه و تخریب برنامه های اقتصادی و سازمان یافته دولت برای ارتقای اقتصاد و تولید ملی چیزی دیگری نخواهد بود.

دادگاه صلاحیت دار برای رسیدگی به جرایم اقتصادی کدام دادگاه است؟

از آن جایی که جرایم اقتصادی، جرایمی هستند که بر علیه نظام اقتصادی و نظام حاکم بر کشور ایران انجام می‌شود پس در مراجع کیفری دارای صلاحیت رسیدگی می‌شوند؛ شخص متهم می‌تواند برای پیگیری روند پرونده خود با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در جرایم اقتصادی مشورت نماید. در ادامه بیشتر به تاثیرگزاری بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مجازات جرایم اقتصادی از زبان بهترین وکیل جرایم اقتصادی

دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی با توجه به نوع جرم اقتصادی و وسعت آن برای مجرم یا مجرمین مجازت تعیین خواهد کرد. حضور وکیل متخصص در دادگاه بسیار موثر خواهد بود. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران با تسلط بر جرم ها رسیدگی و پرونده ، می تواند به روند رسیدگی به نفع موکل خود جهت دهد.

اعدام. حبس. ضبط اموال. جزای نقدی. شلاق از مجازاتها برای جرایم اقتصادی است. جزئیات در تبصره های قانون مجازات اخلال گران ماده ۱ عنوان شده است. اعدام شدید ترین و سنگین ترین مجازات عاملین جرایم اقتصادی است.

شرح ماده و تبصره های آن که پیشتر اشاره شد و تعیین مجازات به شرح زیر است؛

طبق ماده 1 قانون مجازات اخلال گران اقتصادی: در صورتی که هر یک از جرایم ارتکابی در سطح وسیع و کلانی رخ دهد. با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. یا قصد مقابله با حکومت را داشته باشد. با علم موثر بودن اقدامات مرتکبین آن را انجام داده باشند. جرم در حد مفسد فی الارض بوده و مستوجب اعدام خواهد بود در غیر این صورت مجازات مرتکبین و عاملین جرایم اقتصادی به مجازات زیر محکوم خواهند شد. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران با داشتن آگاهی از تمامی تعریفات و تبصره ها می تواند بهترین مشاور در این زمینه باید.

  • تبصره ۱- مرتکب نسبت به کالا های عمده اعمال جرم کرده باشد. مجرم محکوم به حبس ۵ تا ۲۵ سال خواهد شد. اموالی که از راه جرم به دست آورده است ضبط خواهد شد. همچنین محکوم علیه ممکن است متحمل مجازات شلاق ۲۰ تا ۷۴ ضربه شلاق در انظار شود.
  • تبصره ۲- چنانچه مسئله جرم کالاهای جزئی باشد و کالا عمده و کلان نباشد مرتکب به حبس ۲ تا ۵ سال محکوم خواهد شد و قانون اموالی را که از طریق کسب کرده است را ضبط و ثبت خواهد کرد. پیگیری این موضوع بر عهده وکیل جرایم اقتصادی در تهران حواهد بود.
  • تبصره ۳- در صورتی که هر یک از جرایم فوق الذکر توسط اشخاص یا شخص حقوقی دولتی یا خصوصی و یا تعاونی ها و نهاد ها صورت بگیرد. افرادی که در انجام این جرایم به صورت عمدی و با علم بر جرم شرکت کنند .یا به گونه ای دخالت کنند. بر حسب اینکه جرم در چه سطحی انجام شود مجازات مقرر در تبصره های فوق اعمال خواهد شد و مجازات معاون در جرم نیز اعدام خواهد بود.
در تکمیل این ماده تبصره های دیگری نیز جای دارند

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران تبصره های دیگر را اینگونه عنوان می کند:

  • تبصره ۴- شروع به جرم اقتصادی چنانچه به قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی باشد مجازات وی از یک تا سه سال حبس خواهد بود. همچنین جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان بر مجرم اعمال خواهد شد. در غیر این صورت مرتکب جرم اقتصادی محکوم به ۶ ماه تا دو سال حبس خواهد شد. جریمه نقدی ۲۵۰ هزار تومان تا دو میلیون نیز اعمال خواهد شد. چنانچه موضوع جرایم در بخش عمده و کلان باشد مجازات مرتکبین از شش ماه تا یک و نیم سال خواهد بود . همچنین مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان محکوم خواهد شد.
  • تبصره ۵- مرتکبین و عاملین جرایم ماده دو قانون و تبصره های یک و دو و سه و کلیه معاونین و شرکاء علاوه بر تحمل مجازات های مشخص شده بر حسب مورد از انجام هر گونه خدمات دولتی منع و انفصال دائمی محکوم خواهند شد. بهترین وکیل در تهران در راهبرد پرونده راهنمای شماست.
  • تبصره ۶- هیچ کدام از مجازات های تعیین شده در این ماده و تبصره های قانونی آن به هیچ عنوان قابل تعلیق نیست. حتی حکم اعدام و انفصال از خدمات دولتی نیز قابل تعلیق و تخفیف نخواهد بود.
  • تبصره ۷- رسیدگی به جرایم فوق الذکر در صلاحیت دادگاه ها و دادسرا های انقلاب اسلامی است. در خصوص ماده یک لازم است مراجع قضایی خارج از نوبت به آن رسیدگی شود.
  • تبصره ۸- تمامی قوانین مغایر با آن لغو خواهند شد . مگر اینکه قانون برای مرتکبین مجازات سنگین تری تعیین کند

به دلیل پیچیدگی موضوع این جرایم ، بهره مندی از کمک بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران امری بدیهی است.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران - وکیل متخصص جرایم اقتصادی - وکیل پایه یک دادگستری در تهران
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص جرایم اقتصادی

توانایی بهترین وکیل جرایم اقتصادی

همانطور که در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم جرایم اقتصادی مجموعه ای از فعالیتها است که برخی افراد در نظام اقتصادی کشور انجام می دهند. نتیجه این فعالیتها کسب سود کلان افراد یا نهاد های مرتکب است. و به اقتصاد و نظام اقتصادی ضربه می زند.

حتی اگر هدف اصلی مرتکبین این نوع جرایم ضربه زدن به نظام و دولت نباشد . در نهایت ضربه وارد کردن به دولت و نظام از پیامد های این جرم است. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران معمولا علائه بر داشتن تجربه و اشراف کافی بر قوانین ، دارای مهارت فوق العاده در زمینه دفاعیه های حقوقی است. زیرا جرایم اقتصادی از جرایم خاص و با شرایط خاصی است.

نقش بهترین وکیل جرایم اقتصادی

در زمینه جرایم اقتصادی حضور وکیل متخصص جرایم اقتصادی و نقش او در پیشبرد پرونده بسیار موثر خواهد بود. وکیل با تجربه و باهوش ، در زمینه جرایم اقتصادی ، قادر است در دفاع از موکل خود به مسیر تفکرات و توجهات دادگاه به نفع پرونده موکل خود جهت بدهد. پس نقش بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در رسیدگی به پرونده این جرایم و تعیین مجازات از سوی قاضی پرونده امری بدیهی است.

مزایای مشاوره با بهترین وکیل متخصص جرایم اقتصادی

در این مقاله گفتیم قوانین اقتصادی بسیار تخصصی و گسترده هستند. در کنار آن جرایم اقتصادی نیز طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. افراد معمولی و یا بعضا افراد مورد اتهام ، تسلطی بر قوانین نداشته و تجربه ای در زمینه اینگونه پرونده ها ندارند. به همین جهت با مشاوره از بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران می‌توانید از کلیه قواعد مربوطه اطلاعات پیدا کنید.

حق الوکاله بهترین وکیل متخصص جرایم اقتصادی

حق الوکاله در پرونده های جرایم اقتصادی با توجه به میزان مبلغ جرائم اقتصادی فرق می‌کند . مسلما حق الوکاله جرائمی نظیر پولشویی با پرونده‌های کوچک‌تر متفاوت است. در انتخاب وکیل به شرایط پرونده خود توجه کنید زیرا مجازات مجرمین اقتصادی به طور معمول جز سنگین ترین جرائم است . دلیل سنگینی این مجازات ها از دید قانونگذار وجه عمومی این جرائم است. بنابراین با درنظرگرفتن جنبه عمومی جرم ، انتخاب بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران ، اصل ضروری است که باید به آن توجه کرد.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران

در دفتر حقوقی محمد حاجیلو ، وکیل پایه یک دادگستری ، بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران آماده ارایه خدمات در زمینه انواع جرم ها هستیم. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 2845688-021

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما