اثر تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی و دادنامه مربوطه

اثر تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

در این مقاله بر آنیم تا با راهنمایی بهترین وکیل در تهران به بررسی تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی در مواد 413 و 114 قانون تجارت بپردازیم. همچنین راه های ارتباطی با وکیل مربوطه را به جهت بهره مندی از مشاوره تخصصی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

دقت نمایید امور مربوط به ورشکستگی در ظاهر اموری راحت هستند. اما به جهت تسهیل و تسریع امور، استفاده از تخصص و راهنمایی های یک وکیل خبره، امری بدیهی است. در نتیجه قبل از هر اقدامی، از مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در این حوزه، غافل نمانید.

تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

بهترین وکیل ورشکستگی در تهران در باب تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی اذعان می دارد که پیش از صدور رأی وحدت رویه شماره 763 هیأت عمومی دیوان عالی کشور در مورد دعوی اعلان ورشکستگی به لحاظ عدم رعایت مقررات مواد 413 و 114 قانون تجارت رویه های متفاوتی در دادگاه ها نسبت به دعاوی ورشکستگی که عمدتا به شرایط تحقق ورشکستگی ارتباط داشت، وجود داشت. اما با صدور رای وحدت رویه 763 این اختلاف در مورد دعاوی ورشکستگی پایان یافت.

تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی با محمد حاجیلو، از شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری استفاده نمایید: 09121275588 و 02128425688

علاوه بر امور ورشکستگی، امور تنظیم قرارداد های تجاری نیز، برای تجار و شرکت های تجاری، از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت مواجهه با موضوعات مربوطه برای دسترسی سریع و آسان به راه های ارتباطی با وکیل متخصص، کلیک نمایید: بهترین وکیل قرارداد تجاری در تهران


رای وحدت رویه 763 برای تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

در بحث تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی باید بگوییم که:

هر چند تاجر متقاضی صدور حکم ورشکستگی باشد، به حکم ماده 413 قانون تجارت باید کلیه دفاتر تجارتی و صورتحساب دارائی خود را که متضمن مراتب مذکور در ماده 414 آن قانون باشد به دفاتر دادگاه تسلیم نماید. لکن عدم انجام این تکلیف از سوی تاجر مدعی توقف با توجه به ضمانت اجرای تکلیف به شرح مقرر در ماده 435 و بند 2 ماده 542 همان قانون مانع رسیدگی به دعوی او نیست.

اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید، در قسمت بعد با بررسی دادنامه مربوطه با ما همراه باشد.

دادنامه تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

در ذیل یکی از آرای رای وحدا رویه 763 را به منظور بررسی رویه قضایی و نظر قضات در باب تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی ارائه می دهیم. از همراهی شما در این مقاله سپاسگزاریم. این رای که مربوط به ورشکستگی بر مبنای آن صادر شده به صورت زیر تقدیم حضور می گردد:

تخلف تاجر از اعلام ورشکستگی

وکلا در دو امر حقوقی و تجاری فعال اند. در صورت نیاز به بهره مندی از مشاوره تخصصی با وکلای خبره در امور حقوقی و کیفری کلیک نموده و وارد لینک های زیر شوید. با ورود به لینک های زیر، از راه های ارتباطی ارائه شده، به جهت رزرو وقت مشاوره خود اقدام نمایید:

بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل کیفری در تهران

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما