تماس با ما

وکیل جرائم ملکی

وکیل جرائم ملکی

مشورت با وکیل جرائم ملکی

وکیل جرائم ملکی قادر است که با تکیه بر دانش، تجربیات و توانمندی های خود به دعاوی و مشکلات حقوقی به وجود آمده در زمینه ی ملک و زمین رسیدگی نماید در دنیای مدرن امروز قوانین نیز دقیقا همراه با پیشرفت علم و فناوری پیشرفته تر و پیچیده تر شده اند. یک وکیل جرائم ملکی خبره قادر است که به خوبی ازقوانین سر در بیاورد. برای حل و فصل کردن دعاوی ملکی به وجود آمده شناخت کافی از قوانین جزو الزامات محسوب می شود و یک شهروند معمولی نسبت به قوانین هیچگونه اطلاعی ندارد و به همین علت برای رسیدگی به دعاوی ملکی لزوم  بهره بردن از تجربیات و راهنمایی های یک وکیل کاملا احساس می شود.

برای استفاده از خدمات وکیل  جرائم ملکی داشته شما حتما باید از قبل رزومه وکیل ملکی خود و میزان تجربه وی را در این پرونده‌ها بررسی کرده و در صورت موجه بودن وی، اقدام به امضای وکالت ‌نامه با وی نمایید.

پیدا نمودن وکیل ملکی که شایستگی های لازم را برای وکالت داشته باشد کار چندان سختی به نظر نمی رسد . باید توجه داشته باشید که چنین وکیلی را نمی توان در هر موسسه حقوقی نیز پیدا نمود. هنگام اخذ وکیل جرائم ملکی به خوشنامی موسسه حقوقی توجه بسیاری نمایید. علاوه بر آن میزان موفقیت یک وکیل در پرونده های متععد دلیلی دیگر برای تشخیص شایستگی و توانمند بودن وکیل به حساب می آید. نکته ای که باید بدانید آن است که اگر در انتخاب وکیل ملک حساسیت های لازم را به خرج ندهید، در حل مشکلات پرونده ی خود ناکام خواهید ماند.. یک وکیل بی تجربه و ناشایست نمی تواند به خوبی به پرونده رسیدگی نماید. موجب اتلاف وقت و هزینه های شما خواهد شد.

یک وکیل جرائم ملکی خوب

وکیل متخصص جرائم ملکی باید درست همانند هر فرد متخصص دیگری از یک سری ویژگی هایی برخوردار باشد . مورد صلاحیت واقع شود و بتوان با اطمینان خاطر به او اعتماد کرد. ویژگی هایی که یک وکیل باید حتما از آن برخوردار باشد به شرح ذیل می باشد:  تجربه کافی یکی از ویژگی های وکیل املاک است که درصد موفقیت کار و پرونده را تا حد زیادی بالا می برد. به همین علت این ویژگی باید حتما مورد توجه قرار گیرد. به خصوص اگر پرونده سنگین و پیچیده به نظر می رسد زیرا یک وکیل جوان از تجربه ی لازم برخوردار نیست . به همین علت واگذاری پرونده های سنگین ملکی به او خیلی معقولانه به نظر نخواهد رسید.  

داشتن دانش حقوقی

یک وکیل املاک خبره باید دانش حقوقی خوبی داشته باشد. در واقع بدون برخورداری از دانش حقوقی هیچ وکیلی قادر به حل و فصل نمودن مشکلات پرونده نخواهد بود. علاوه بر آن یک وکیل متخصص جرائم ملکی ملکی باید به کلیه قوانین و مقررات مربوطه مسلط باشد. همچنین بر نظریات اساتید برجسته حقوقی اشراف کامل داشته باشد.صداقت و روراستی از دیگر ویژگی های یک وکیل ملکی خوب است. یک وکیال باید با صداقت کامل با موکل خود گفت و گو نماید. پس از بررسی نمودن پرونده اگر وکیل تشخصی دهد که پرونده ی مربوطه ارزش وقت گذاشتن و صرف هزینه را ندارد این موضوع را باید حتما به موکل خود بگوید. یک وکیل ملک حرفه ای به هیچ عنوان نتیجه را ضمانت کند چون دارای مسئولیت انتظامی خواهد بود.  وکیل در مسیر حل مشکلات نیز باید راهنمایی های لازم را در اختیار موکل خود قرار دهد.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما