تماس با ما

مشاوره تخصصی و تضمینی با وکیل دعاوی ملکی

با توجه به گسترش روز افزون پرونده ها و دعاوی ملکی ، یکی از عوامل مهم در این حوزه، وکیل دعاوی ملکی است. وی بهترین وکیل در تهران است که با دانش و آگاهی کامل بر قوانین ملکی و با تکیه بر تجربه خود، موکلین را در جریان پرونده ها یاری می رساند. در این مقاله راه های ارتباطی ارائه می شود تا با استفاده از آن ها بتوانید از مشاوره سریع و آسان بهره مند گردید. با ما همراه باشید.

وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی ، فردی است که اگر در زمینه ملک و اراضی و یا به بیان دیگر در حوزه اموال غیر منقول مشکلی پیش آید، به او مراجعه می شود. بهتر است اگر در این حوزه به مشکلی برخورد کردید حتما به نزد افرادی که تجربه و تخصص کافی دارند، بروید.

این مساله، مساله ای است که وکیل مربوطه باید در آن اطلاعات کافی و بروز داشته باشد. تا مشکل به بهترین و قانونی ترین شکل ممکن حل شود. داشتن سال ها تخصص و تجربه در زمینه دعواهای ملکی یکی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیاتی است که وکیل ملکی باید خود را به آن مجهز کند.


برای مشاوره تخصصی با محمد حاجیلو، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید: 09121275588 و 02128425688


ویژگی وکیل دعاوی ملکی

بعد از آنکه تا حدودی با وکیل دعاوی ملکی آشنا شدید، اکنون بر آنیم تا ویژگی های وی را عنوان کنیم. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این وکیل باید داشته باشد، نوشتن یک لایحه حرفه ای است. نوشتن لایحه و ذکر کردن تمام موارد مرتبط با پرونده از جمله مهم ترین چیزهایی است که در لایحه باید به آن توجه شود. این مهم ترین و اساسی ترین وظیفه ای است که بر عهده یک وکیل قرار می دهند.
  • ویژگی دیگری که یک وکیل حرفه ای در مسائل مطروحه در زمینه ملک و املاک باید از آن برخوردار باشد، احقاق حق فردی است که وکالت او را به عهده می گیرد. یک وکیل بنا به مسئولیتی که بر عهده دارد باید حقوق فردی که از بین رفته را احیا  کند. در این رابطه نیز نباید از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار کند.
  • از دیگر امتیازات و ویژگی های یک وکیل دعاوی ملکی خوب، اطلاعات به روز و تخصصی در حیطه کاری اش است. از آنجایی که ممکن است برخی مواد قانونی با تغییرات و تحولاتی همراه باشد، بنابراین لازم و واجب به نظر می رسد که یک وکیل حرفه ای که در رابطه با بحث های ملکی به او مراجعه می شود، با تمام این تغییرات آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین استراتژی را انتخاب نمایدو در نتیجه بهترین راه حل را در اختیار موکل خود قرار دهد.

مشاوره با وکیل دعاوی ملکی

همانطور که د رخلال این مقاله اشاره کردیم، یک وکیل دعاوی ملکی به فردی گفته می شود که به خوبی با پیچیدگی هایی که در حوزه ملک ممکن است ایجاد شود آشنایی دارد. با وجدان، مسئولیت پذیر، متخصص، مجرب و با حسن نیت است.

چنین فردی به عنوان بهترین وکیل ملکی در تهران و شهرستانها شناخته می شود و به خوبی می تواند دعواهایی که در حوزه ملک به وجود می آیند را حل نماید و حق را به حق دار برساند. فردی که به عنوان کمک رسان برای ابهامات دعواهای این چنینی انتخاب می شود باید از صبر و حوصله زیادی برخوردار باشد. ضمن آنکه قادر باشد مسائل و موارد موجود را به خوبی تحلیل نماید. همچنین دلایل و مدارک مورد نیاز برای حل پرونده را آماده کند.

تخصص وکیل دعاوی ملکی

در این بخش به منظور سخن پایانی به مواردی اشاره می کنیم که در صورت رویارویی با آن ها می توانید از وکیل دعاوی ملکی کمک بگیرید.

اگر جلع سند و یا استفاده از یک سند جعلی در معامله ای محرز شود، در این شرایط معامله غیر قابل انجام می باشد. در نتیجه برای رفع مشکل موجود باید به یک وکیل ملکی مراجعه نمود.

مورد دیگری که باید برای حل و فصل آن به وکیل مراجعه کنید خیانت در امانت است. البته دقت داشته باشید که در اینجا منظور ما از عبارت خیانت در امانت تنها شامل مواردی است که در آن خیانت در خصوص اموال غیر منقولی هم چون زمین و ملک صورت می گیرد. ورود غیر مجاز به ملک و املاک دیگران و یا فروش غیر قانونی یک ملک به چندین نفر نیز از دیگر مواردی است که مراجعه به وکیلی که در حوزه املاک تجربه زیادی دارد، را الزامی می کند.

تماس باما