معاملات اراضی در طرح تفصیلی چگونه است؟

معاملات اراضی طرح تفضیلی

در بررسی نکات حقوقی خرید ملک به موضوع معاملات اراضی طرح تفضیلی اشاره کردیم. در این مقاله بر آنیم تا این بحث را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

معاملات اراضی طرح تفضیلی

معامله املاک در طرح تفصیلی و زمين‌هاي كشاورزي واقع در  این طرح را اصطلاحا معاملات اراضی طرح تفضیلی می نامیم. برای بررسی این موضوع ابتداعا به توضیح مختصری در ارتباط با طرح تفصیلی میپردازیم. بهترین وکیل در تهران اذعان می دارد که طرح تفصیلی جزئی از طرح جامع شهری است.

این طرح بر اساس معیار ها و ضوابط کلی تنظیم میشود. اقدامات جزئی در مناطق و محلات شهری با توجه به این طرح طراحی میشود. به عبارتی بعد از این طرح، به انجام می رسد. بهترین وکیل ملکی در تهران با تکیه بر تجربه خود از اهمیت این موضوع آگاه است و شمارا نیز با خبر میسازد.

معاملات اراضی طرح تفضیلی

جهت نیاز به مشاوره حقوقی با محمد حاجیلو، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید و از رزرو مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین بهره مند گردید: 28425688-021 و 09121275588


خرید اراضی طرح تفضیلی

 در این بخش به منظور سخن پایانی، به مهمترین نکته ای که بهترین وکیل در تهران در بحث معاملات اراضی طرح تفضیلی خاطر نشان می شود، اشاره می کنیم.

در خصوص زمين‌هاي كشاورزي يكي از نكات حقوقي مهم اين است كه، زمين‌هاي كشاورزي معمولاً فاقد سند رسمي هستند. معامله آن‌ها اغلب به صورت امروزی یا از طریق دفترخانه ها صورت نمی گیرد. این معاملات به صورت دستي و سنتي انجام میشود. از اينرو به هنگام معامله چنين زمين‌هايي قبل از انعقاد و امضاي قرارداد باید از مراجع  مربوطه و دفاتر اسناد رسمي، استعلام‌هاي لازم را بگیریم. در صورت داشتن وکیل ملکی میتوانید انجام این امور و استعلام ها را از طریق وکیل پیگیری کنید. در اینصورت تمامی مراحل قرارداد بدون ضرر و زیان احتمالی پیشروی دارد.

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما