تماس با ما

وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری و مشا.ره حقوقی

وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی می توانند راهنمایی لازم را در خصوص مسائل وحقوقی در اختیار افراد قرار دهد.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران باید از دانش تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی برخوردار باشد. چنین فردی باد بتواند به خوبی متن قراردادها را تنظیم کند و بر روند عقد آن‌ها نظارت داشته باشد. در هر مساله ‌ای وکیل و یا مشاوره حقوقی موظف به جمع آوری اطلاعات دقیق از قوانین است. مشاوره حقوقی نیز در امور کیفری و در امور حقوقی مربوط به روابط خصوصی اشخاص نقش مهمی ایفا می‌کند.

مشاور حقوقی باید بتواند به شرکت‌ها و افراد در زمینه‌های حقوقی مانند امور قراردادها، حل اختلافات و دعاوی مشاوره صحیحی دهد.  مشاور حقوقی باید پیش نویس و متن قراردادها را تنظیم کند. وی باید بر روند عقد آن و مواد ذکر شده در آن نظارت کند. وکیل پایه یک دادگستری در تهران در صورت نیاز باید افراد را از شرایط و اثرات هر یک از بند های قرارداد آگاه کند. تا کسی متحمل ضرر نشود. وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می‌تواند در معاملات ملکی، خرید و فروش، رهن، وکالت و همچنین موضوعات مربوط به امور خانواده مانند طلاق، حضانت، نفقه و مهریه به افراد کمک کند. مشاور حقوقی می‌تواند لوایح مورد نیاز را تنظیم کند. به افراد در پیگیری دعاوی کمک کند و به آن‌ها مشاوره دهد. در صورتیکه پروانه وکالت داشته باشد می تواند شخصا به طور مستقیم پرونده را در دست بگیرد.

مشاوره حقوقی آنلاین
الزام داشتن وکیل و مشاوره حقوقی قبل از اقدام حقوقی

جهت نیاز به مشاوره حقوقی با ما تماس بگیرید:

021-28425688 و 09121575588

انواع وکیل حقوقی

وکیل انتخابی بدین صورت است که هر فردی با میل و علاقه خود ، می تواند شخصی را به عنوان وکیل انتخاب  کند. این وکلا می توانند وکلای رسمی باشند که فرد از طریق دفتر خانه اسناد رسمی، شخصی را به عنوان وکیل برای انجام کارهای مورد نظر خود ، مانند مراجعه به ادارات یا شهرداری یا فروش اموال انتخاب می کند و یا می توانند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی باشند که در مراجع قضایی و زیر مجموعه های آن اعم از شعبه حل اختلاف و مراجع انتظامی ، به نیابت از موکل خود برای احقاق حقوق  او باید  فعالیت کنند.

وکیل تسخیری

وکیل تسخیری وکیلی است که دادگاه برای بعضی از اشخاص بی بضاعت در رابطه با جرائم های مهم کیفریانتخاب می کند. مانند قتل و مانند آن. که هزینه چنین وکلایی بر اساس تعرفه مندرج در قانون وکالت، از طرف دولت به وکیل پرداخت می شود.

وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی : وکیلی است که دادگاه در صورت درخواست اشخاص بی بضاعت، با احراز عدم توانایی مالی آن ها برای ایشان انتخاب می کند. بدین ترتیب که در صورت احراز عدم توانایی مالی شخص و درخواست وی از دادگاه برای داشتن وکیل. دادگاه از طریق کانون وکیل پایه یک دادگستری و یا مشاوران و وکلای قوه قضاییه، وکیلی را برای شخص فوق انتخاب می کند. تا بتواند از حقوق وی دفاع کند وحق کسی به دلیل عدم توانایی مالی ضایع نگردد. نکته ی قابل توجه آنکه حق الوکاله  وکیل معاضدتی رایگان است.

 

وکیل اتفاقی

طبق قانون موضوعه کشوری ، اقربای درجه اول این امکان را دارند که هرسال یک یا دوبار از یک دیگر تقاضای وکالت نمایند که در این صورت با احراز قرابت نزدیک بین آن ها توسط مراجع قضایی و با صلاح دید قاضی دادگاه، این نوع وکالت محقق می گردد.

وکیل یا نماینده حقوقی ادارات

ادارات وسازمان ها و نهادهای دولتی نیز می توانند فردی را که در آن اداره مشغول به کار است با تصویب ریئس اداره مربوطه،  به عنوان نماینده حقوقی، جهت اقامه دعوا و یا نسبت به دفاع از دعاوی اشخاص علیه اداره مربوطه،  به دادگاه معرفی نمایند تا از منافع و حقوق سازمان مطبوع خود دفاع کند.

HAJILOU MOHAMMAD

نظرات بسته شده است.

تماس باما