بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

امروزه به دلیل برخی مشکلات اجتماعی و اقتصادی، آمار طلاق در جامعه در حال افزایش است. شاید ندانید، اما ازدواج و طلاق قوانینی دارند که رعایت نکردن آنها، باعث بروز مشکلات و یا ضرر و زیا های جبران ناپذیر خواهد شد. از این رو به دلیل اهمیت این موضوع در جوامع امروزی، بر آنیم تا نقش بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را در این زمینه بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

طلاق

به گفته بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران انحلال عقدنکاح را طلاق و جدایی زوجین، در نظر می گیریم. در مواقعی که زن و شوهر تحت هیچ شرایطی به تفاهم نمی رسند موضوع درخواست طلاق مطرح می شود. معمولا زوجین برای سپری شدن مراحل قانونی از بهترین وکیل در تهران که در امور طلاق تخصص دارد، کمک می گیرند.

به دلیل تسلط بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران برقوانین، روند سپری شدن مراحل جدایی و طلاق پیشبرد بهتری خواهد داشت. به این معنا که در حداقل زمان ممکن به نتیجه خواهید رسید. 

انواع طلاق

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران اذعان می دارد که انواع طلاق در حقوق ایران به شرح زیر است:

  • طلاق رجعی یا قابل رجوع
  • طلاق بائن یا غیر قابل رجوع

در توضیح و بررسی تفاوت بین این دو نوع طلاق ، بهترین وکیل در تهران متخصص در امور خانواده، ابتدا به توضیح کلمه و اصطلاح عده می پردازد. عده مدت زمان تعیین شده ای است که در آن زنی که عقدش را با کسی پایان داده، نمی تواند با کس دیگری عقد نکاح جاری کند. بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران در ادامه اینگونه توضیح می دهد که، طلاق رجعی طلاقی است که در آن شوهر در زمان عده می تواند به زن رجوع کند. در طلاق بائن نیز طلاقی است که مرد نمی تواند در زمان عده به زن رجوع کند.

طلاق توافقی

باید بدانید بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران در توضیح طلاق توافقی که از مهمترین انواع طلاق به شمار می رود، اذعان می دارد: در طلاق توافقی بعد از اینکه زن و شوهر در ارتباط با موضوعات مالی و غیر مالی به توافق رسیدند، دادخواست طلاق توافقی را از طریق دفاتر خدمات قضایی ثبت می کنند.

سپس بعد از طی جلسات در مراکز مشاوره خانواده بعد از اینکه عدم توافق زوجین برای زندگی نزد دادگاه اثبات شود، دادگاه گواهی عدم سازش را صادر می کند. به واسطه آن گواهی رای دادگاه نیز صادر می شود. در مرحله ی بعد صیغه طلاق در دفاتر ثبت ازدواج و طلاق جاری می شود. پس از آنکه زوجین سند طلاق را به امضا برسانند طلاق قطعی و قانونی می گردد. گفتنی است که بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران می تواند پیگیری تمامی اسن مراحل را عهده دار گردد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در ادامه بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران یا به عبارت دیگر وکیل خانواده را با شرح وظایف و عنوان مسائل مرتبط مورد بررسی قرار می دهیم. وکیل طلاق، وکیل پایه یک دادگستری است که در امور مربوط به خانواده از تجربه بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر تجربه کافی که باعث تسهیل روند پرونده می گردد. وی اشراف کاملی بر قوانین حاکم بر این موضوع دارد. در نتیجه می تواند موکل خود را بهتر در احقاق حقوقش یاری رساند.

جهت استفاده از مشاوره آنلاین تلفنی، با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل نمایید. 09121275588 و 02128425688 . از همراهی شما سپاسگزاریم.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

به منظور مشاوره با محمد حاجیلو بهترین وکیل خانواده در تهران تماس بگیرید: و 02128425688 09121275588

این نکته را در نظر بدارید که اگر برای دریافت مهریه خود با امور ملکی سر و کار دارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از مشاوره تخصصی با بهترین وکیل ملکی در تهران می باشد.


بهترین وکیل طلاق کیست؟

امروزه با تعدد پرونده های خانواده با موضوعیت طلاق، اکثر وکلا در این زمینه فعالیت می کنند. اما باید توجه داشته باشید که بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران ، کسی است که:

  • شرایط موکل خود را در نظر بگیرد.
  • در پرونده پیگیری دائم داشته باشد. به خصوص اگر در این قبیل پرونده ها وکالت زوجه را بر عهده داشته باشد. وی باید با داشتن این دو فاکتور و ویژگی همواره برای احقاق حق موکل خود بکوشد.
  • برای کمک به همه کسانی که تصمیم به طلاق گرفته اند تلاشش را می کند. تا اطمینان حاصل شود این تصمیم هوشمندانه و درست است و موکل را دچار ضرر نمی شود.
  • وی اصول و قوانین مربوط به حقوق شما را برایتان توضیح می دهد. مانند: مهریه و نفقه و یا شرط تصنیف اموال.

در ادامه این مقاله اطلاعاتی در ارتباط با شرط تصنیف ارائه خواهیم کرد. مقاله های زیر به منظور مطالعه بیشتر به توصیه بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران برای کاربران، در نظر گرفته شده اند.

در حوزه مهریه و مطالبه آن به منظور مطالعه بیشتر کلیک کنید: وکیل متخصص مهریه در تهران

در حوزه نفقه و مطالعه بیشتر کلیک کنید: نفقه زوجه

مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

همانطور که در خلال این مقاله گفتیم، یکی از امور مهمی که وکلای دادگستری، در حوزه آن به شما مشاوره می دهند، مسائل و مشکلات مربوط به خانواده است. موضوعات مربوط به این امور که در وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران تعریف می گردد، اعم از:

  • مهریه
  • طلاق
  • نفقه
  • فسخ نکاح
  • حضانت
  • رجوع
  • نامزدی
  • ازدواج دائم و موقت
  • طلاق توافقی
  • اجتناب از پرداخت مهریه
  • عده

تمامی وکلا می توانند در این موارد به شما مشاوره دهند. اما وکلای پایه دادگستری متخصص امور خانواده در این امور تجربه و تبحر بیشتری دارند. از این بابت بهتر شما را یاری می دهند. در مسائل بین زوجین، معمولا وی ابتدا با دو طرف صحبت میکند.

به طریقی سعی می کند تا بین آنها صلح و سازش برقرار کند. چنانچه با چندین جلسه مشاوره و راهنمایی مشکل موجود دو طرف حل نگردد، پرونده قضایی تشکیل می‌گردد. پس از تشکیل پرونده بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران سعی می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را برای مساله ایجاد شده رقم بزند.

ویژگی بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در این قسمت ویژگی های بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • تسلط بر قوانین مرتبط با جدایی زوجین به خصوص  آشنایی با مواد 1127 و 1133 قانون مدنی و استفاده صحیح از آنها.
  • آشنایی به مراحل قانونی جدایی به خصوص طلاق توافقی و طلاق از سمت زوجه.
  • پیگیری مداوم پرونده.
  • مصلحت اندیشی به منظور عدم ضایع شدن حقوق مادی و معنوی موکل توسط بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران
  • روانشناسی مناسب زوجین به منظور کاهش هرچه بیشتر آسیب های ناشی از طلاق و جدایی.

گاهی به دلیل ایجاد درگیری بین طرفین، موضوع کیفری می شود. به عنوان مثال در گیر و دار طلاق با ایجاد بحث و کشمکش، طرفین شروع به برخورد فیزیکی می نمایند. در این بین بهترین وکیل کیفری در تهران می تواند راهنمای شما باشد.

وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران از تجربه ودانش خود در پرونده های مربوط به دعاوی خانواده، استقاده می کند. وی نسبت به وکلایی که در این زمینه فعالیتی ندارند، تسلط بیشتری بر قوانین دارد. همچنین از مهارت لازم برای گفتگو با زوجین برخوردار است. با توجه به این ویژگی ها و علم به راه های قانونی، موظف به تسهیل روند جدایی برای طرفین و احقاق حق موکل وظیفه وکیل می باشد.

دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه خدمات در پرونده های مرتبط می باشد . به جهت استفاده از مشاوره آنلاین تلفنی و رزور مشاوره حضوری ، با شماره وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید:021-28425688 و 09121275588

شرط تصنیف در طلاق توافقی چیست؟

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران به عنوان نکته حائز اهمیت خاطر نشان می کند: شرط تصنیف اموال شرطی است که ضمن عقد تعیین می شود. این شرط می تواند در سندی جداگانه نیز به ثبت برسد. با وجود و اعمال این شرط، تمام دارایی های منقول و غیر منقول که بعد از ازدواج به دارایی های زوجین اضافه شده است، هنگام اتمام رابطه زناشویی و جدایی بین طرفین تقسیم می شود.

البته باید این نکته را در نظر بگیریم که در صورتی زوجه می تواند خواستار این موضوع باشد که خودش درخواست جدایی نداشته باشد. این درخواست جدایی از طرف مرد باید به دلایلی جز عدم ایفای وظایف زناشویی از جانب زن صورت پذیرد.

admin

نظرات بسته شده است.

تماس باما